MOHAJRT

ساخت وبلاگ


 

برای مقایسه مهاجرت به آلمان یا سوئد طبق قوانین سوئد و به طور کلی قوانین اتحادیه اروپا و منطقه شینگن، فرد متقاضی کار باید از یک کارفرمای سوئدی با قوی دعوتنامه کاری دریافت کند. این روند به این صورت است که شما باید ابتدا به مدت سه ماه در سوئد و دوباره به مدت سه ماه در اتحادیه اروپا آگهی استخدام را منتشر کنید. پس از این مدت می توان افرادی را که شهروند خارج از اتحادیه اروپا هستند استخدام کرد. همچنین موسسات کاریابی مختلف مانند Academic Work، Man Power و متقاضیان کار در این کشور می توانند رزومه خود را به این موسسات ارسال کنند. در صورت موافقت کارفرما و اعطای ویزا، فرد می تواند با پرداخت مالیات و بیمه اقامت خود را تمدید کند و افرادی که به مدت 5 سال از این طریق در سوئد بوده اند می توانند برای اقامت دائم اقدام کنند.

 
 مقایسه مهاجرت به آلمان یا سوئد – کار در آلمان

مهاجرت به آلمان از طریق کار راهی برای مقایسه مهاجرت به آلمان یا سوئد با ارسال ترجمه رسمی مدارک و سوابق کاری و تحصیلی خود برای کارفرما می باشد. در این مواقع مهارت زبان انگلیسی و آلمانی شما را نشان می دهد که می تواند تاثیر زیادی در گرفتن ویزای کار داشته باشد. اگر کارفرما سوابق شما را بپذیرد با نامه رسمی شما را دعوت به کار می کند و کارفرما باید فردی را که استخدام می کند ضمانت کند. در صورت پذیرفته شدن این ضمانت دعوت نامه کار آلمان به صورت الکترونیکی صادر و ارسال می شود. و با دریافت کد رهگیری مراحل ویزا را در سفارت آلمان پیگیری خواهید کرد.سخت ترین قسمت گرفتن این نوع ویزا گرفتن دعوتنامه است. زیرا کاربر باید به غریبه ای که نمی شناسد ضمانت کند. با این حال، شما باید کارفرمایان را متقاعد کنید که به مهارت های شما نیاز دارند زیرا برای همه کارفرمایان آسان تر است که اتباع را استخدام کنند تا خارجی ها.

 

 
مقایسه مهاجرت به آلمان یا سوئد – پناهندگی در سوئد

در مقوله مهاجرت به سوئد برای مقایسه مهاجرت به آلمان یا سوئد، پناهنده به فردی گفته می شود که به دلیل ترس از خطر جان و مال خود و عواملی مانند جنسیت، نژاد، مذهب یا گروه سیاسی کشور خود را به مقصدی ترک می کند. عضویت به کشورهای دیگر مهاجرت کنید. اما این روش را برای افرادی که قصد مهاجرت به سوئد را دارند توصیه نمی کنیم. دلیل این امر نبود امنیت در مسیر پناهندگی و سختی ها و رنج های ناشی از این روش است. پروسه پناهندگی اما مستلزم آن است که فرد پس از طی مراحل ثبت نام و انگشت نگاری و دریافت کارت LMA در زمان محاسبه مدارک خود را به اداره مهاجرت ارائه دهد. اگر این فرد به عنوان پناهنده شناخته شود، دولت او را در یک خانه موقت قرار می دهد و روزانه 71 کرون به عنوان کمک هزینه های جاری به او می دهد. اگر پناهنده ای 4 سال در سوئد زندگی کرده باشد می تواند برای اقامت دائم درخواست دهد.

 
مقایسه مهاجرت به آلمان یا سوئد – پناهندگی در آلمان

یکی از راه های مهاجرت به آلمان مقایسه مهاجرت به آلمان یا سوئد از طریق پناهندگی می باشد. بر اساس کنوانسیون ژنو، هر گاه شخصی به دلایل سیاسی، مذهبی و اجتماعی با خطری مواجه شود که عموماً غیرقابل تحمل است یا در کشور خود مجازات دارد، می‌تواند تا زمانی که خطر از بین برود، از کشور دیگری درخواست پناهندگی کند. و کشور پذیرنده باید غذا، سرپناه و سلامتی را برای پناهجویان فراهم کند.پناهندگی در آلمان دو مرحله دارد:

 پاسخ: اقامت موقت: در این فرآیند، اطلاعات فرد به همراه اثر انگشت و عکس گرفته می شود و سپس اثر انگشت به سازمان جنایی فدرال ارسال می شود تا مشخص شود که آیا درخواست پناهندگی داده است یا خیر. ? ! امروز جای سوال است که چرا او کشورش را ترک کرد

ب: در مرحله دوم درخواست پناهندگی تایید می شود و برای فرد پرونده تشکیل می شود و وضعیتی که پناهجو باید به آن اعزام شود انتخاب می شود و سپس در پناهگاه گروهی قرار می گیرد.

 

 
مقایسه مهاجرت به آلمان یا سوئد - مطالعه

 
مقایسه مهاجرت به آلمان یا سوئد – تحصیل در سوئد

سیستم آموزشی در سوئد تا سپتامبر 2012 رایگان است، اما پس از آن تاریخ، دانشگاه های این کشور شهریه دریافت می کنند. هزینه تحصیل برای مقیم دائم در این کشور بسیار کمتر از هزینه تحصیل برای مهاجران است.

در زمینه مهاجرت به سوئد از طریق تحصیل، در رابطه با مقایسه مهاجرت به آلمان یا سوئد، تحصیلات متوسطه در سیستم آموزشی سوئد 4 سال است و دانشجویان سایر کشورها متقاضی تحصیل در آنجا باید 12 سال داشته باشند. مدرک با ممتاز زبان دارای آیلتس 5.5 به زبان انگلیسی و پس از ورود به دانشگاه برای پذیرش دانشگاه اقدام کنید. برای مقطع کارشناسی ارشد، دانشجویان بین المللی باید مدرک لیسانس خود را با نمره آیلتس 6.5 ارسال کنند. پذیرش در مقطع دکتری به ندرت انجام می شود و افرادی که تمایل به ادامه تحصیل در مقطع دکتری دارند باید رزومه علمی عالی و همچنین تایید استاد راهنما دانشگاه مورد نظر را ارائه دهند.در هر صورت پذیرش در مقطع دکتری سخت به نظر می رسد و توصیه می شود افراد از طریق مقطع کارشناسی ارشد وارد شده و سپس وارد دیپلم شوند. در حال حاضر فاصله سنی خاصی برای مقاطع لیسانس و فوق لیسانس وجود ندارد و از این رو سوئد گزینه مناسبی برای تحصیلات عالی محسوب می شود. همچنین تحصیل زبان در دانشگاه های وابسته به دانشگاه گزینه ای برای ورود دانشجویان است که هزینه تحصیل زبان به طور متوسط ​​7.8 هزار یورو می باشد. متوسط ​​هزینه زندگی در سوئد 700 تا 1000 یورو است.

 
مقایسه مهاجرت به آلمان یا سوئد – تحصیل در آلمان

تحصیل در آلمان نیز فرصت های بسیار خوبی را برای دانشجویان و از منظر تحصیل و تحصیل در آلمان برای تحصیل و مقایسه مهاجرت به آلمان یا سوئد با دانشگاه های بدون شهریه فراهم کرده است. با دانشگاه فنی مونیخ و دانشگاه هامبورگ.

تحصیل در آلمان در مقطع کارشناسی 3 تا 4 سال به طول می انجامد. دانشگاه های آلمان می توانند در مقطع لیسانس تحصیل کنند و فردی در این مقطع اجازه دارد در حین تحصیل 10 ساعت در هفته کار کند. نکته مهم این است که تحصیل در مقطع لیسانس در آلمان به زبان آلمانی است و فرد باید مهارت کافی داشته باشد. علاوه بر مدارکی مانند ویزای تحصیلی، پاسپورت و شناسنامه، داشتن مدرک دیپلم 12 ساله و در صورت وجود مدرک زبان آلمانی سطح B1 یا B2 الزامی است. . اگر مدرک زبان آلمانی ندارید، می توانید قبل از شروع تحصیل در دانشگاه و رسیدن به سطح مورد نظر در دوره های زبان آلمانی در آلمان شرکت کنید. دوره کارشناسی ارشد 2 ساله است و در این مرحله دانشجو می تواند 20 ساعت در هفته در طول دوره کار کند.در این مرحله تحصیل رایگان می باشد اخذ بورسیه تحصیلی در آلمان برای تامین هزینه های زندگی با وجود رایگان بودن دانشگاه مستلزم داشتن وضعیت دانشجویی بسیار خوب از نظر معدل بالا، کار تحقیقاتی، توصیه استاد و جوانان. تحصیل در آلمان در مقطع دکترا نیاز به استاد راهنما دارد.


  متقاضیان تحصیل در آلمان باید معلم ویژه ای در آلمان پیدا کنند و در بسیاری از موارد نیاز به زمان و تلاش دارد.چون تحصیل در آلمان رایگان است و دانشگاه ها تمایل زیادی برای جذب دانشجو نشان نمی دهند.خارجی ها برای این منظور.

 

 

MOHAJRT...
ما را در سایت MOHAJRT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : SOLMAZ mohajeratbehrkshvr بازدید : 96 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 16:51

مقایسه مهاجرت به آلمان یا سوئد – ازدواج در سوئد

در مقایسه با مهاجرت به آلمان یا سوئد، اگر فردی غیر سوئدی قصد ازدواج با یک شهروند سوئدی را داشته باشد، پس از ازدواج با یک سوئدی، می تواند از طریق ازدواج اقامت و تابعیت سوئد را دریافت کند. یک خارجی که قصد ازدواج با یک شهروند سوئدی را دارد باید حداقل 18 سال سن داشته باشد تا بتواند با یک شهروند سوئدی ازدواج کند. همچنین این ازدواج باید به صورت رسمی ثبت شود. سوئد برای افراد غیر شهروندی که قصد ازدواج دارند محفوظ است. قانون ویژه با یک شهروند سوئدی، و اگر یک سوئدی با یک خارجی ازدواج کند، باید شرایط اقامت و تابعیت را داشته باشد که عبارتند از:

1: فرد باید آنقدر درآمد داشته باشد که بتواند مخارج همسرش را تامین کند.

2: یک فرد باید بتواند مسکن مناسبی برای زندگی دو نفر فراهم کند.

 

اما می توان گفت این قوانین شامل برخی افراد نمی شود. این افراد عبارتند از:

1: فردی که شهروند سوئد یا یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا باشد.

2: افراد دارای اقامت دائم سوئد و بیش از 4 سال از اقامت آنها در سوئد می گذرد.3: افرادی که در سوئد پناهنده شده اند.

پس از ارائه مدارک، فرد متقاضی ویزای ازدواج به مصاحبه شخصی دعوت می شود که حداقل 5 ماه طول می کشد. هدف اصلی از مصاحبه اعلام این است که ازدواج آنها یک ازدواج واقعی است و ازدواج آنها برای گرفتن ویزا نیست. پس از مصاحبه حضوری و اثبات ازدواج، به متقاضی ویزای دو ساله اقامت در سوئد اعطا می شود و فرد می تواند به مدت ۲ سال در سوئد بماند. پس از 2 سال اعتبار این ویزا، فرد می تواند برای اقامت دائم و سپس اخذ تابعیت سوئد اقدام کند که البته این امر مستلزم انجام مراحل خاصی است.

 

 
مقایسه مهاجرت به آلمان یا سوئد – ازدواج در آلمان

برای مقایسه مهاجرت به آلمان یا سوئد در صورتی که قصد انجام این کار را دارید باید گواهی قانونی مبنی بر متاهل بودن به همراه داشته باشید.طبق قانون ازدواج آلمان شرایط مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج این است که اگر خارجی هستید اگر با فردی که تابعیت آلمانی دارد ازدواج کنید، می توانید اقامت دائم و سپس تابعیت آلمان را دریافت کنید.

با صدور ویزای ازدواج آلمان می توانید وارد آلمان شوید و در این کشور اقامت کنید. همچنین امکان کار و تحصیل رایگان نیز وجود خواهد داشت. علاوه بر این می توانید با اقامت 3 ساله در آلمان اقامت دائم آلمان را دریافت کنید.

اولین قدم در شرایط مهاجرت از طریق ازدواج به آلمان این است که شهروندان آلمانی باید ثابت کنند که درآمد کافی برای تامین هزینه های همسر و همسر خود را دارند. از طرفی طبق قانون ازدواج آلمان، فردی که متقاضی ازدواج با شهروند آلمانی است باید حداقل تا A1 زبان آلمانی خوانده باشد.پس از ازدواج، متقاضی ویزا باید به سفارت آلمان در کشور خود مراجعه کرده و مدارک ثبت ازدواج و درخواست ویزای ازدواج را ارائه دهد. پس از تایید کار و درآمد فرد آلمانی و در صورت صحیح بودن مدارک ویزای ازدواج صادر می شود.

 

 
مقایسه مهاجرت به آلمان یا سوئد - بعد از تحصیل کار پیدا کنید
در این صورت متقاضی می تواند با مقایسه مهاجرت به آلمان یا سوئد شغلی کاملا مرتبط با رشته خود پیدا کند و قبل از اتمام دوره تحصیلی و لغو ویزای تحصیلی ویزای تحصیلی را به ویزای کاری تغییر دهد. و با پرداخت مالیات به دولت می توانید برای اقامت دائم درخواست دهید و این برای هر دو کشور صدق می کند.

 

 
مقایسه مهاجرت به آلمان یا سوئد - پیشنهادات شغلی

با بررسی و مقایسه مهاجرت به آلمان یا سوئد، در صورتی که شرکت یا کارفرمایی در آلمان یا سوئد کاری را به متقاضی پیشنهاد دهد، فرد حدود 3 ماه فرصت دارد تا به آن کشور برود و در صورت تایید نهایی و در دسترس بودن شغل، می تواند اقدام کند. . برای اقامت دائم بعد از 4 سال چون به راحتی نمی توان پیشنهاد کار گرفت و اولین شرکت در روزنامه این کشور آگهی می دهد پس اگر فردی در کشورشان پیدا شد به او می دهد. ماده اگر فردی بیکار باشد آگهی در اتحادیه اروپا چندین بار تکرار شده است و مجدداً در صورت عدم وجود موقعیت به فرد شغل داده می شود و این قانون مشابه هر دو کشور است. .

 

 
مقایسه مهاجرت به آلمان یا سوئد – ویزای کار
به منظور مقایسه مهاجرت به آلمان یا سوئد، متقاضیانی که قصد کار در آلمان را دارند در صورت داشتن شرایط لازم می توانند برای ویزای کار اقدام کنند.مراحل اخذ ویزا به این صورت است که با توجه به مدارک تحصیلی و سابقه کاری، شش ماه به شما فرصت داده می شود تا در همان رشته شغلی پیدا کنید. اگر بتوانید کارفرمای مورد نظر خود را پیدا کنید، می توانید در این کشور بمانید و بعد از حدود دو سال می توانید کارت آبی آلمان خود را دریافت کنید.
سوئد چنین ویزایی ندارد و کار در این کشور مشروط به داشتن پیشنهاد شغلی یا شغل پس از اتمام تحصیل می باشد.
.

MOHAJRT...
ما را در سایت MOHAJRT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : SOLMAZ mohajeratbehrkshvr بازدید : 95 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 16:50

مقایسه آلمان و اتریش برای مهاجرت

اگر از متقاضیان مهاجرت به کشورهای خارجی در مورد مقصد خود بخواهیم، ​​تقریباً همه آنها آلمان یا اتریش را گزینه خود می دانند. شرایط اقتصادی مساعد، نزدیکی به ایران و آب و هوای معتدل از جمله دلایل اصلی انتخاب این دو کشور است. امکان تحصیل در آلمان و اتریش باعث افزایش تقاضا برای مهاجرت تحصیلی به این کشورها شده است. در این مقاله به مقایسه آلمان و اتریش در زمینه مهاجرت می پردازیم تا به متقاضیان در فرآیند تصمیم گیری کمک کنیم. اگر به تازگی تصمیم به مهاجرت گرفته اید، خوب است این مقاله و سایر مقالات ما را مطالعه کنید تا بتوانید کشور مقصد خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که مطالعات شما به تنهایی نمی تواند آلمان و اتریش را به طور کامل از نظر مهاجرت مقایسه کند و باید با یک متخصص صحبت کنید.

 

مقایسه روش های مهاجرت به آلمان و اتریش

مانند سایر کشورهای دنیا 7 روش کلی برای مهاجرت به آلمان و اتریش وجود دارد. این روش ها شامل تولد، ازدواج، کار، تحصیل، سرمایه گذاری، اقامت افراد خاص (هنرمندان) و پناهندگی است. در ادامه هر یک از این روش ها در آلمان و اتریش به اختصار توضیح داده می شود و به مقایسه این دو کشور می پردازیم:

 


    مهاجرت به آلمان و اتریش از طریق تولد

    دو کشور آلمان و اتریش مانند سایر کشورهای اروپایی بر اساس خون عمل می کنند و اگر فرزندی از والدین خارجی در خاک این کشورها متولد شود تابعیت آلمان و اتریش را دریافت نخواهد کرد. این کودکان از پدر یا مادر خود تابعیت دریافت کرده اند، اما چون در این کشورها به دنیا آمده اند، می توانند زودتر از راه های دیگر تابعیت دریافت کنند.مقایسه آلمان و اتریش برای مهاجرت از طریق ازدواج

    ازدواج یکی از روش های شهروندی است. البته در نظر داشته باشید که با توجه به افزایش ازدواج های جعلی، کشورها قوانین سخت گیرانه تری را در این زمینه اعمال کرده اند. بر اساس قوانین جدید، اگر فردی با یک فرد اتریشی ازدواج کند، پس از 6 سال اقامت در اتریش و حداقل 5 سال زندگی مشترک، همسر خارجی می تواند برای تابعیت اقدام کند. در مورد آلمان تابعیت پس از 3 سال اقامت در این کشور به شرطی اعطا می شود که زوجین حداقل 2 سال با هم زندگی کرده باشند. همچنین در نظر داشته باشید که صرف یک دوره زمانی پس از ازدواج و اقامت در کشور مقصد تضمین کننده اخذ تابعیت نیست، بلکه داشتن سطح دانش زبان رسمی آن کشور و قبولی در آزمون تابعیت نیز ضروری است.

 

 


    مقایسه آلمان و اتریش برای مهاجرت کاری

    در آلمان و اتریش دو نوع ویزای کار تعریف شده است. ویزای کار نوع اول را می توان با داشتن پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای محلی اعمال کرد. البته در مورد اتریش، زمانی که نیرویی از خارج از این کشور جذب می شود، زمانی که فردی با مهارت و تجربه مشابه در این کشور و در سراسر اتحادیه اروپا وجود ندارد. اما در آلمان به دلیل نیاز شدید به نیروی کار ماهر، طبق قوانین سال 2021 تنها با داشتن پیشنهاد شغلی می توانید برای ویزای کار این کشور اقدام کنید. نوع جدیدی از ویزای کاری که در آلمان و اتریش تعریف شده است ویزای جستجوی کار است. با این ویزا 6 ماه فرصت دارید در آلمان یا اتریش به دنبال کار بگردید. برای دریافت این نوع ویزا از اتریش باید امتیاز لازم را کسب کنید.برای اطلاع از سیستم امتیازدهی این کشور می توانید به مقاله مربوطه مراجعه نمایید.

 

    مقایسه آلمان و اتریش برای مهاجرت تحصیلی

    در آلمان و اتریش، دانشجویان ممکن است در دانشگاه های دولتی پذیرش بگیرند. تحصیل در این دانشگاه ها تقریبا رایگان است. اکثر رشته های ارائه شده در دانشگاه های دولتی به زبان آلمانی تدریس می شوند، اگرچه برخی از دروس به زبان انگلیسی نیز تدریس می شوند. برای درخواست مدرک لیسانس در آلمان، دانشجویان باید برای مدت طولانی، تقریباً 18 ماه، در صف سفارت منتظر بمانند. هرچند طبق اطلاعیه سفارت این مدت برای مقاطع بالاتر به 1 ماه کاهش یافته است. اما در اتریش این زمان سفارت برای تمامی مراحل بیشتر از 3-4 ماه نخواهد بود. در هر دو کشور، فارغ التحصیلان بین 1 تا 2 سال فرصت دارند برای جستجوی کار و تغییر محل سکونت.

MOHAJRT...
ما را در سایت MOHAJRT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : SOLMAZ mohajeratbehrkshvr بازدید : 87 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 0:44

مقایسه آلمان و اتریش برای مهاجرت

اگر از متقاضیان مهاجرت به کشورهای خارجی در مورد مقصد خود بخواهیم، ​​تقریباً همه آنها آلمان یا اتریش را گزینه خود می دانند. شرایط اقتصادی مساعد، نزدیکی به ایران و آب و هوای معتدل از جمله دلایل اصلی انتخاب این دو کشور است. امکان تحصیل در آلمان و اتریش باعث افزایش تقاضا برای مهاجرت تحصیلی به این کشورها شده است. در این مقاله به مقایسه آلمان و اتریش در زمینه مهاجرت می پردازیم تا به متقاضیان در فرآیند تصمیم گیری کمک کنیم. اگر به تازگی تصمیم به مهاجرت گرفته اید، خوب است این مقاله و سایر مقالات ما را مطالعه کنید تا بتوانید کشور مقصد خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که مطالعات شما به تنهایی نمی تواند آلمان و اتریش را به طور کامل از نظر مهاجرت مقایسه کند و باید با یک متخصص صحبت کنید.

 

مقایسه روش های مهاجرت به آلمان و اتریش

مانند سایر کشورهای دنیا 7 روش کلی برای مهاجرت به آلمان و اتریش وجود دارد. این روش ها شامل تولد، ازدواج، کار، تحصیل، سرمایه گذاری، اقامت افراد خاص (هنرمندان) و پناهندگی است. در ادامه هر یک از این روش ها در آلمان و اتریش به اختصار توضیح داده می شود و به مقایسه این دو کشور می پردازیم:

 


    مهاجرت به آلمان و اتریش از طریق تولد

    دو کشور آلمان و اتریش مانند سایر کشورهای اروپایی بر اساس خون عمل می کنند و اگر فرزندی از والدین خارجی در خاک این کشورها متولد شود تابعیت آلمان و اتریش را دریافت نخواهد کرد. این کودکان از پدر یا مادر خود تابعیت دریافت کرده اند، اما چون در این کشورها به دنیا آمده اند، می توانند زودتر از راه های دیگر تابعیت دریافت کنند.مقایسه آلمان و اتریش برای مهاجرت از طریق ازدواج

    ازدواج یکی از روش های شهروندی است. البته در نظر داشته باشید که با توجه به افزایش ازدواج های جعلی، کشورها قوانین سخت گیرانه تری را در این زمینه اعمال کرده اند. بر اساس قوانین جدید، اگر فردی با یک فرد اتریشی ازدواج کند، پس از 6 سال اقامت در اتریش و حداقل 5 سال زندگی مشترک، همسر خارجی می تواند برای تابعیت اقدام کند. در مورد آلمان تابعیت پس از 3 سال اقامت در این کشور به شرطی اعطا می شود که زوجین حداقل 2 سال با هم زندگی کرده باشند. همچنین در نظر داشته باشید که صرف یک دوره زمانی پس از ازدواج و اقامت در کشور مقصد تضمین کننده اخذ تابعیت نیست، بلکه داشتن سطح دانش زبان رسمی آن کشور و قبولی در آزمون تابعیت نیز ضروری است.

 

 


    مقایسه آلمان و اتریش برای مهاجرت کاری

    در آلمان و اتریش دو نوع ویزای کار تعریف شده است. ویزای کار نوع اول را می توان با داشتن پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای محلی اعمال کرد. البته در مورد اتریش، زمانی که نیرویی از خارج از این کشور جذب می شود، زمانی که فردی با مهارت و تجربه مشابه در این کشور و در سراسر اتحادیه اروپا وجود ندارد. اما در آلمان به دلیل نیاز شدید به نیروی کار ماهر، طبق قوانین سال 2021 تنها با داشتن پیشنهاد شغلی می توانید برای ویزای کار این کشور اقدام کنید. نوع جدیدی از ویزای کاری که در آلمان و اتریش تعریف شده است ویزای جستجوی کار است. با این ویزا 6 ماه فرصت دارید در آلمان یا اتریش به دنبال کار بگردید. برای دریافت این نوع ویزا از اتریش باید امتیاز لازم را کسب کنید.برای اطلاع از سیستم امتیازدهی این کشور می توانید به مقاله مربوطه مراجعه نمایید.

 

    مقایسه آلمان و اتریش برای مهاجرت تحصیلی

    در آلمان و اتریش، دانشجویان ممکن است در دانشگاه های دولتی پذیرش بگیرند. تحصیل در این دانشگاه ها تقریبا رایگان است. اکثر رشته های ارائه شده در دانشگاه های دولتی به زبان آلمانی تدریس می شوند، اگرچه برخی از دروس به زبان انگلیسی نیز تدریس می شوند. برای درخواست مدرک لیسانس در آلمان، دانشجویان باید برای مدت طولانی، تقریباً 18 ماه، در صف سفارت منتظر بمانند. هرچند طبق اطلاعیه سفارت این مدت برای مقاطع بالاتر به 1 ماه کاهش یافته است. اما در اتریش این زمان سفارت برای تمامی مراحل بیشتر از 3-4 ماه نخواهد بود. در هر دو کشور، فارغ التحصیلان بین 1 تا 2 سال فرصت دارند برای جستجوی کار و تغییر محل سکونت.

MOHAJRT...
ما را در سایت MOHAJRT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : SOLMAZ mohajeratbehrkshvr بازدید : 95 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 0:43

 

    مقایسه آلمان و اتریش برای مهاجرت سرمایه گذاری

    با سرمایه گذاری می توانید هم در آلمان و هم در اتریش اقامت بگیرید. خوب است بدانید که خرید ملک نه در آلمان و نه در اتریش منجر به اخذ اقامت نمی شود. بنابراین متقاضی باید در قالب ثبت شرکت فعالیت اقتصادی انجام دهد. در اتریش در صورت داشتن ایده نوآورانه می توانید با 50000 یورو سرمایه اولیه و اخذ امتیازات لازم اقامت اتریش را دریافت کنید. در آلمان برای ثبت شرکت مبلغ 25000 یورو به عنوان سرمایه اولیه کافی است. اما مهم ترین نکته این است که طرح کسب و کار شما باید برای آلمان بسیار سالم و توجیه اقتصادی داشته باشد. در اتریش روش دیگری به نام خودکفایی در زیرگروه سرمایه گذاری وجود دارد که تنها با نشان دادن حداقل دو سند ملکی و مبلغ 22 هزار یورو برای هر یک از اعضای خانواده در حساب بانکی به این نوع اقامت اعطا می شود. از ایرانبا این روش ابتدا وارد اتریش می شوید و پس از بررسی دقیق شرایط می توانید اقدام به سرمایه گذاری کنید.

 

    مقایسه آلمان و اتریش برای مهاجرت از طریق هنر

    اقامت هنری نیز از دیگر راه های اخذ اقامت آلمان و اتریش می باشد. برلین تنها شهر آلمان است که پذیرای هنرمندان خارجی است. هنرمندانی که قصد مهاجرت به آلمان را به صورت فریلنسر دارند می توانند ویزای هنری دریافت کرده و در برلین اقامت کنند. اما در اتریش هنرمندان از نظر اقامت محدود نیستند و می توانند در هر شهری که دوست دارند زندگی کنند. برای درخواست اقامت هنرمند اتریش باید ثابت کنید که از طریق هنر خود در ایران کسب درآمد کرده اید.

 

    مقایسه آلمان و اتریش برای مهاجرت از طریق پناهندگی

    پناهندگی یکی از روش های مهاجرتی است که موسسه ملک پور به هیچ عنوان آن را توصیه نمی کند و خدمات و مشاوره ای در این زمینه ارائه نمی دهد. به طور کلی پناهنده کسی است که در کشور خود احساس خطر می کند، زیرا به گروه اجتماعی خاصی تعلق دارد یا به دلیل داشتن اعتقادات سیاسی و مذهبی. آلمان و اتریش هر دو از جمله کشورهایی هستند که به کنوانسیون پناهندگی ملحق شده اند و درخواست ها را بررسی می کنند. اگر شواهد کافی وجود داشته باشد، درخواست پناهجو پذیرفته می شود.


    مقایسه آلمان و اتریش از نظر امنیتی

    در این بخش، امنیت را به عنوان عامل نهایی مقایسه آلمان و اتریش برای مهاجرت بررسی می کنیم. میزان جرم و جنایت، از جرایم خرد مانند جیب بری و سرقت تا جرایم بزرگی مانند قتل، نشان دهنده میزان امنیت در کشور مقصد است. خوشبختانه کشورهای آلمان و اتریش در این زمینه وضعیت مطلوبی دارند.و بیشتر جرایمی که اخیرا گزارش شده مربوط به جرایم سایبری بوده است. به طوری که هر وقت از خانه بیرون می روید، چه مرد و چه زن، احساس ناامنی زیادی نمی کنید. با توجه به آمارهای موجود از میزان سرقت در آلمان و اتریش که در نمودارهای زیر مشاهده می کنیم، برنامه ها و سیاست های این دو کشور برای کاهش این میزان بسیار موفق بوده و منجر به کاهش چشمگیر این میزان شده است. . سرقت و سرقت در سال. ببینیم اخیر...

MOHAJRT...
ما را در سایت MOHAJRT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : SOLMAZ mohajeratbehrkshvr بازدید : 107 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 0:42

تحصیل در آلمان یا فرانسه: مطالعه و مقایسه شرایط تحصیل در آلمان و فرانسه

اگر قصد تحصیل در یکی از کشورهای اروپایی را دارید و می خواهید آلمان یا فرانسه را برای ادامه تحصیل انتخاب کنید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که تحصیل در آلمان یا فرانسه برای شما بهتر است؟ شما باید معنی بسیاری از موارد را در نظر بگیرید و آنها را با دقت مطالعه کنید تا بعداً با ادامه تحصیل در یک کشور خارجی مشکلی پیش نیاید. بسیاری از دانشجویان بین المللی تحصیل در آلمان یا فرانسه داوطلبان زیادی از نقاط مختلف جهان دارد به همین دلیل هر ساله داوطلبان بسیاری از کشورهای بسیاری درخواست خود را برای پیوستن به دانشگاه های این کشورها برای تحصیل در آلمان یا فرانسه ارسال می کنند.

تحصیل در آلمان یا فرانسه مزایای خاص خود را دارد و هر کشوری سعی می کند شرایط خوبی را برای ادامه تحصیل دانشجویان بین المللی فراهم کند. با توجه به اینکه هم آلمان و هم فرانسه دانشگاه های بسیار خوبی دارند و تحصیل در آنجا می تواند مزایای زیادی برای دانشجویان بین المللی داشته باشد، انتخاب هر یک از آنها به عنوان محل تحصیل برای داوطلب کمی دشوار است. بنابراین باید کشوری را با توجه به شرایط آن انتخاب کرد تا راحتتر به اهداف خود برسند.در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل در آلمان یا فرانسه می پردازیم و شرایط و مزیت های تحصیل در هر یک از این کشورها را برای دانشجویان بین المللی بررسی می کنیم، اگر انتخاب نکرده اید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را با دقت دنبال کنید.

 

 
شرایط تحصیل برای تحصیل در آلمان یا فرانسه برای دانشجویان بین المللی

وقتی می خواهید کشور، شهر و در نهایت دانشگاهی را انتخاب کنید که در آن تحصیل کنید، باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. زیرا تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی می تواند دشوار باشد. می توان گفت با ورود به کشوری دیگر زندگی جدیدی را آغاز کرده و وارد دوره جدیدی از زندگی خود خواهید شد. بنابراین، شما باید تصویر روشنی از آینده خود در یک کشور خارجی در ذهن خود داشته باشید. قبل از انتخاب محل تحصیل، باید مواردی مانند هزینه تحصیل و زندگی در کشور مورد نظر خود، زبان تحصیل و زبان رسمی آن کشور، مذهب، فرهنگ و عرف را در نظر بگیرید. افراد، موقعیت جغرافیایی و اقلیم، امکان کار دانشجویی در حین تحصیل، میزان درآمد دانشجو، امکان ادامه زندگی پس از فارغ التحصیلی، بازار کار در رشته تحصیلی مورد نظر، امکان اشتغال پس از فارغ التحصیلی و.. .از ​​موارد مهمی است که باید مطالعه و مد نظر قرار دهید که با توجه به اهمیت این موارد در این قسمت شرایط تحصیل در آلمان یا فرانسه را از جنبه های مختلف بررسی می کنیم.

 

 
زبان و آموزش در آلمان و فرانسه

یکی از مهم ترین نکاتی که در انتخاب محل تحصیل در خارج از کشور باید به آن توجه کنید، زبان رسمی و زبان مادری و همچنین زبان ارائه شده توسط دانشگاه مورد نظر شما می باشد.همانطور که می دانید زبان رسمی آلمان آلمانی است و بومیان نیز به زبان آلمانی صحبت می کنند. فرانسوی زبان رسمی فرانسه است و مردم به زبان فرانسوی با هم ارتباط برقرار می کنند. بنابراین باید بررسی کنید که زندگی در کدام کشور برای شما راحت تر است. شما باید تصمیم بگیرید که یادگیری آلمانی یا فرانسوی برای شما آسان تر و کاربردی تر است. تصمیم گیری در این مورد یک انتخاب شخصی است. اما باید به فکر درس خواندن هم باشید. برخی از رشته ها در آلمان و برخی در فرانسه داوطلبان بیشتری دارند. پس قبل از انتخاب رشته و انتخاب محل تحصیل این نکات را مد نظر داشته باشید. به عنوان مثال، آلمان به دلیل ارائه برنامه های تحصیلی در زمینه های مهندسی و مدیریت مشهور است. برخی از شرکت های صنعتی پیشرو در زمینه خودروسازی در کشور آلمان واقع شده اند.بنابراین اگر قصد ادامه تحصیل در رشته فنی و مهندسی را دارید، توصیه می کنیم بیشتر روی ورود به دانشگاه های آلمان تمرکز کنید. رشته مهندسی در این رشته و شانس شما برای یافتن شغل مناسب پس از فارغ التحصیلی در این کشور بیشتر خواهد بود. در هر صورت با انتخاب آلمان یا فرانسه به عنوان محل تحصیل (به خصوص اگر قصد ادامه کار و زندگی در آنجا را دارید) باید زبان رسمی را یاد بگیرید.

 

MOHAJRT...
ما را در سایت MOHAJRT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : SOLMAZ mohajeratbehrkshvr بازدید : 89 تاريخ : جمعه 21 مرداد 1401 ساعت: 3:47

 

در مورد کیفیت تحصیل در دانشگاه های آلمان و فرانسه باید گفت که هر دو دانشگاه برای دانشجویان بین المللی برنامه هایی با کیفیت آموزشی بالا و استانداردهای بین المللی این دو کشور ارائه می دهند.اگر قصد تحصیل در یکی از دانشگاه های برتر آلمان یا فرانسه را دارید، توصیه می کنیم رتبه بندی جهانی دانشگاه های مورد نظر خود را مطالعه کنید. دوست دارید و آن را به عنوان محل تحصیل خود انتخاب کنید.

به هر حال باید به شما بگوییم که آلمان و فرانسه مکان های تحصیلی بسیار خوبی در دنیا هستند و رقابت شدیدی بین دانشجویان بین المللی برای ورود به دانشگاه ها به خصوص دانشگاه های برتر وجود دارد. تحصیل کرده و در یک محیط آموزشی با سطح علمی بالا و فضای آکادمیک قادر خواهید بود در رشته تحصیلی خود مهارت و دانش کسب کنید.

تحصیل با مدرک در فرانسه و آلمان

اگر می خواهید پس از فارغ التحصیلی در ایران در یکی از کشورهای فوق العاده فرانسه یا آلمان ادامه تحصیل دهید، می توانید مدرک کارشناسی خود را به صورت رایگان مطالعه کنید. شما باید مدرک زبان در کشور مقصد خود آلمانی یا فرانسوی در سطح c1 داشته باشید و اگر معدل دیپلم بالا باشد شانس زیادی برای گرفتن بورسیه و امکان تحصیل رایگان خواهید داشت.


تحصیل رایگان در فرانسه و آلمان

یکی از بهترین مزایای تحصیل در آلمان یا فرانسه این است که دانشگاه های این کشورها برای دانشجویان بین المللی شهریه رایگان ارائه می دهند. البته لازم به ذکر است افرادی که تمایل به ادامه تحصیل در دانشگاه های آلمان یا فرانسه دارند در صورت تسلط به زبان رسمی و اخذ پذیرش از دانشگاه دولتی می توانند به صورت رایگان ادامه تحصیل دهند.به این ترتیب داوطلبان می توانند با ارائه مدرک رسمی مبنی بر دانش فرانسوی یا آلمانی خود به صورت رایگان یا با هزینه کم در دانشگاه های این کشور ادامه تحصیل دهند. فرانسوی صحبت نکنید و همچنان می خواهید در این کشورها تحصیل کنید، نگران نباشید. زیرا این دو کشور امکان ادامه تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه را ارائه می دهند اما باید گفت که اکثر رشته های ارائه شده به زبان انگلیسی دارای شهریه هستند و دانشجویان بین المللی در صورت ادامه تحصیل در این رشته ها باید شهریه دانشگاه را پرداخت کنند. . . استفراغ

اگر قصد ادامه تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های آلمان یا فرانسه را دارید، باید به شما بگوییم که شانس شما برای ادامه تحصیل در آلمان بیشتر است. از آنجایی که در مقایسه با دانشگاه های فرانسه، دانشگاه های آلمان دروس انگلیسی بیشتری دارند، بنابراین ورود به دانشگاه های آلمان برای تحصیل به زبان انگلیسی برای شما راحت تر خواهد بود.

فرانسه 31 دانشگاه دارد که بر اساس رتبه بندی QS جزو برترین دانشگاه های جهان هستند. 46 دانشگاه آلمان در لیست QS برترین دانشگاه های جهان قرار دارند. 3 مدرسه برتر کسب و کار و کارآفرینی در جهان وجود دارد.
 

MOHAJRT...
ما را در سایت MOHAJRT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : SOLMAZ mohajeratbehrkshvr بازدید : 112 تاريخ : جمعه 21 مرداد 1401 ساعت: 3:47

اسپانیا برای مهاجرت


در مورد مهاجرت به اسپانیا باید گفت که اسپانیا نیز مانند سایر کشورها امکان مهاجرت از 6 راه اصلی را داده است. متولد شدن از پدر و مادر اسپانیایی، ازدواج با یک شهروند این کشور، پناهندگی در اسپانیا، تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی، کار در یک کارفرما یا شرکت اسپانیایی و آخرین راه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است، مانند خرید ملک، خود. -پشتیبانی و غیره بودن در این کشور عالی است. در میان دیگر کشورهای اروپایی، اسپانیا به دلیل داشتن دانشگاه های رایگان و هزینه های خوب و ارزان زندگی، افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند که می خواهند در یکی از کشورهای معروف اروپایی زندگی کنند. یکی دیگر از راه های محبوب برای سفر به اسپانیا، سرمایه گذاری در خرید ملک در اسپانیا است. سرمایه گذاران با خرید خانه به ارزش تعیین شده توسط دولت می توانند برای خود و خانواده خود در این کشور اروپایی اقامت داشته باشند. مهاجرت به اسپانیا از روش های مختلفی امکان پذیر است که در این مقاله به تمامی این روش ها به تفصیل می پردازیم.

 

 

 

 

برای کار به اسپانیا مهاجرت کنید

مهاجرت کاری اسپانیا برای افرادی که برای کارفرمایان اسپانیایی یا شرکت ها و موسسات معتبر کار می کنند امکان پذیر است. این افراد علاوه بر داشتن نامه پیشنهاد شغلی باید دارای مجوز کار در این کشور نیز باشند که مسئولیت آن بر عهده کارفرما می باشد. این برای افرادی است که از خارج از اتحادیه اروپا درخواست می دهند. این بدان معناست که افراد کشورهای اروپایی و اعضای اتحادیه شینگن می توانند بدون مجوز کار وارد اسپانیا شوند و می توانند به مدت 3 ماه در این کشور بمانند و کار کنند.افرادی از کشورهایی مانند ایران که متقاضی کار در این کشور هستند، باید اولین رزومه خود را به آژانس کاریابی این کشور ارسال کنند تا بر اساس نوع کار و نوع تجربه و رزومه، آن را برای کارفرمایان نیازمند کار ارسال کنند. از متقاضی .تا کارفرما بتواند Job Offer ارائه دهد و بر اساس آن ویزای کار اسپانیا را دریافت کند. نرخ بیکاری اسپانیا در سال گذشته 14 درصد بود. در لیست زیر می توانید نام مشاغل محبوب در اسپانیا را بیابید:
اتومبیل و وسایل نقلیه، ارتباطات راه دور، پزشکی
بانکداری الکترونیک و مخابرات
فلز ننوشید و در تمام دنیا فلز بسازید
تجهیزات پزشکی، تعمیر قایق، پوشاک

اسپانیا همچنین خانه بسیاری از شرکت های بین المللی است که در زیر ذکر شده است:
گروه مهندسی عمران ACS Abengoa Telecommunications
شرکت زیرساخت آبرتیس، شرکت داروسازی آلمیرال، شرکت بانکداری سانتاندر
خدمات Iberdrola پوشاک Inditex شرکت مخابرات Telefónica


در جدول زیر نرخ بیکاری در اسپانیا در سال های اخیر را مشاهده می کنید:

 

مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل

مطالعه مهاجرت در اسپانیا را می توان رایج ترین نوع مهاجرت در این کشور دانست. افرادی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند می توانند اسپانیا را به عنوان مکانی مناسب، ارزان و امن در اروپا انتخاب کنند. تحصیل در اسپانیا برای افرادی که به زبان اسپانیایی تحصیل می کنند رایگان است.

MOHAJRT...
ما را در سایت MOHAJRT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : SOLMAZ mohajeratbehrkshvr بازدید : 90 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 18:10

دانشجویان می توانند قبل از شروع دوره در کلاس های زبان اسپانیایی در این کشور شرکت کنند و با رسیدن به سطح مورد نظر در دانشگاه شرکت کنند. دوره های زبان اسپانیایی به مدت 1 سال و 1.5 سال وجود دارد که هزینه آنها بین 4000 تا 7000 یورو است.خوبی دانشگاه های اسپانیا این است که کنکور برای تحصیل در این رشته ها بر اساس 14 امتیاز است که 6 امتیاز از این 14 به معدل دانشجو تعلق می گیرد یعنی دانش آموزان با میانگین 20 نمره 6 می گیرند و 8 نمره باقی مانده در آزمون ورودی دانشگاه محاسبه می شود. دانشجویانی که در مجموع 12 امتیاز از معدل کل و کنکور دانشگاه های علوم پزشکی را کسب کرده اند می توانند در رشته هایی مانند دندانپزشکی و پزشکی به صورت رایگان ادامه تحصیل دهند و افرادی که نمرات پایین تر در آزمون را کسب کرده اند می توانند در رشته هایی مانند روانشناسی تحصیل کنند. ، دامپزشکی. ، پرستاران و غیره هزینه تحصیل در این دانشگاه های دولتی در حدود 500 تا 1500 یورو در هر ترم است. تحصیل در دانشگاه های خصوصی و به زبان انگلیسی نیز در اسپانیا امکان پذیر است که با مدرک زبان انگلیسی آیلتس با نمرات لازم برای هر سطح امکان پذیر است. مدرک لیسانس بین 12 تا 14 هزار یورو هزینه دارد که به نمره 6 آیلتس نیاز دارد و برای مدرک کارشناسی ارشد بین 13 تا 15 هزار یورو که مدرک زبان با نمره 6.5 نیاز دارد. همه دانشجویان در طول تحصیل در اسپانیا اجازه کار دارند و پس از تحصیل اجازه دارند 1 سال در اسپانیا بمانند تا در رشته تحصیلی خود کار کنند، یعنی 18 ماه در مقایسه با زمان یافتن کار پس از تحصیل در آلمان. زمان کمی است.

این پست را از دست ندهید

 

 


مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در اسپانیا یکی از راه های ورود به اسپانیا محسوب می شود که افراد زیادی از این طریق اقدام می کنند. اسپانیا یکی از کشورهایی است که ویزای طلایی دارد و متقاضیان می توانند با سرمایه گذاری ویژه آن را دریافت کنند.بهترین نوع سرمایه گذاری در این کشور خرید خانه است که به افراد اجازه می دهد با خرید خانه ای به ارزش حداقل 500000 یورو در این کشور اقامت بگیرند. روند کلی این روش به این صورت است که افراد با استفاده از این روش می توانند آزادانه در اتحادیه اروپا و شینگن کار و زندگی کنند. این اقامتگاه نیز به خانواده سرمایه گذاران داده می شود و فرزندان تا 18 سال نیز اقامت می گیرند.

 

توضیحات ویزای طلایی:

ویزای طلایی یک برنامه اقامت ویژه است که برای همه شهروندان غیر اتحادیه اروپا که مایل به مهاجرت به اسپانیا و سرمایه گذاری قابل توجه در اسپانیا هستند طراحی شده است. اتباع کشورهایی که معمولاً از این طریق درخواست می کنند، اتباع چینی، روسیه، ایران، سوریه و لبنان هستند.

ویزای طلایی اسپانیا مانند سایر روش های اقامت دارای شرایط اقامت 183 روزه است. تحصیل، زندگی، مجوز کار و تمامی حقوق شهروندان در این نوع اقامت در اختیار سرمایه گذاران و خانواده هایشان است. در فرآیند خرید ملک و ویزای طلایی اسپانیا در ابتدا به افراد 2 سال اقامت داده می شود و پس از آن 2 سال دیگر تمدید می شود و پس از 5 سال متقاضی می تواند اقامت دائم دریافت کند و در سال دهم. , امکان اخذ تابعیت این می تواند توسط متقاضی اخذ شود. متقاضیان این امکان را دارند که چندین ملک زیر 500 هزار یورو خریداری کنند، اما برای دریافت ویزای طلایی، ارزش ملک آنها باید به این مقدار برسد تا واجد شرایط شوند. علاوه بر قیمت ملک، هزینه های اضافی شامل مالیات بر ارزش افزوده، حق تمبر و مالیات نقل و انتقال ملک (در صورتی که ملک از مالک قبلی خریداری شده باشد) وجود دارد. اگر متقاضی به دنبال اقامت دائم و شهروندی اسپانیا است، نباید ملک خود را در این مدت بفروشد و همچنان این ملک را به عنوان سرمایه خود در اسپانیا داشته باشد.علاوه بر خرید ملک با این پول، راه دیگری نیز برای دریافت ویزای طلایی اسپانیا وجود دارد، متقاضیان باید سهام شرکت های اسپانیایی را خریداری کنند که حداقل یک میلیون یورو ارزش داشته باشد یا حداقل یک میلیون یورو داشته باشد.به عنوان سپرده بانکی در این مورد. .

 


مهاجرت مالی به اسپانیا

یکی دیگر از راه های مهاجرت به اسپانیا اقامت از طریق خود حمایتی یا منابع مالی در اسپانیا می باشد. یکی از روش های سرمایه گذاری، تامین مالی از خود است، در این روش متقاضی باید 30000 یورو در حساب بانکی خود داشته باشد و حدود 6500 یورو را به عنوان منبع درآمد همسر و فرزندان تا 18 سال خود نشان دهد. علاوه بر این توانایی مالی که در حساب های انفرادی در ایران نمایان می شود، داشتن درآمد ماهانه، داشتن خانه و به طور کلی وضعیت مالی خوب از جمله سبک های اصلی این نوع اقامت است. در این نوع اقامت تمامی اعضای خانواده باید به مدت ۶ ماه شرایط اسپانیا را رعایت کنند. پس از بررسی وضعیت فرد، دولت اسپانیا اقامت موقت 1 ساله را به رئیس و خانواده وی اعطا می کند و سپس این اقامت به مدت 2 سال تمدید می شود و پس از این 3 سال اقامت وی ​​2 سال دیگر تمدید می شود. سال یعنی 5 سال پس از این مدت اقامت فرد تبدیل به اقامت دائم می شود و پس از سال دهم می توانند برای تابعیت اقدام کنند. این روش در کشورهای دیگر مانند اتریش، فرانسه، یونان، پرتغال و سوئیس نیز انجام می شود. لازم به ذکر است که اخذ اقامت اسپانیا بستگی به نظر افسر دارد پس خطرناک است.
.

MOHAJRT...
ما را در سایت MOHAJRT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : SOLMAZ mohajeratbehrkshvr بازدید : 77 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 18:09

تحصیل در آلمان یا ایتالیا

برای اینکه بتوانید در مورد وضعیت تحصیلی این دو کشور تصمیم بهتری بگیرید مطالبی نوشته ایم که مطمئناً پس از مطالعه بهترین تصمیم را خواهید گرفت.

آلمان یکی از معدود کشورهای اروپایی است که به دلیل شناخت مهارت ها و استعدادهای دانشجویان، تحصیل رایگان را برای اتباع آلمانی و بین المللی اعلام کرده است، به همین دلیل افراد زیادی تمایل به تحصیل در این کشور دارند. بورسیه تحصیلی به دانشجویان حق انتخاب می دهد، اما می توان هزینه های زیادی برای زندگی به آنها داد.

تحصیل در کشورهای توسعه یافته برای مردم ایران موضوع بسیار مهمی است و اکثر خانواده ها علاقه مند هستند که این شرایط را برای فرزندان خود فراهم کنند تا بتوانند از شرایط تحصیلی بهتر و امنیت شغلی آینده بهره مند شوند. تحصیل در برخی کشورها مستلزم هزینه زیادی است، اما در برخی کشورها مانند آلمان، تحصیل رایگان است. زیرا همانطور که گفته شد، دولت آلمان معتقد است که همه باید از آموزش رایگان برخوردار شوند تا ذهن های جوان آگاه شوند و به درستی مورد استفاده قرار گیرند. بنابراین برخلاف بسیاری از کشورهای آمریکایی و اروپایی امکان تحصیل در آلمان برای اتباع آسیایی و آفریقایی وجود دارد و گرفتن بورسیه تحصیلی دشوار است مگر اینکه در سطح بالاتری باشید.


شرایط تحصیل رایگان در آلمان

اولین نکته بسیار مهم برای تحصیل رایگان در آلمان تسلط بر زبان آلمانی است. اگرچه امکان تحصیل رایگان در این کشور وجود دارد، اما اولین شرط تحصیل رایگان، یادگیری زبان آلمانی است، اگر آلمانی و انگلیسی را یاد بگیرید، مزیت بزرگی است. آموزش رایگان انگلیسی نیز موجود است. اما تعداد دانشگاه های با این شرایط کم است و شانس کمتری نسبت به آلمانی دارید.دلیل تاکید بر این مشکل این است که بیش از 95 درصد مردم آلمان آلمانی صحبت می کنند و همه باید آلمانی بدانند تا بتوانند وارد بازار کار شوند.

امکان تحصیل رایگان به ویژه در رشته های پزشکی، فنی و مهندسی و امکاناتی که برای آموزش فراهم می کند، یکی از بهترین ویژگی های این کشور است. معدل سال تحصیلی قبل. دانشجویانی که قصد ورود مستقیم به دانشگاه را دارند باید معدل قابل قبولی داشته باشند. البته کسانی که معدل پایینی دارند می توانند از طریق تحصیل در دانشگاه وارد دانشگاه های برتر آلمان شوند.
دبیرستان در آلمان

برخلاف نظر بسیاری از مهاجران که فکر می کنند تمامی مقاطع تحصیلی در آلمان رایگان است، تحصیل رایگان در آلمان با مدرک لیسانس و بالاتر همراه است و قبل از آن هزینه – تحصیل وجود دارد. در صورت داشتن رزومه قوی مانند حضور در المپیادها، معدل بالا، تسلط بر زبان انگلیسی و آلمانی می توانید با تماس با آموزشگاه مورد نظر، بورسیه تحصیلی در این مقطع تحصیلی را دریافت کنید. در آلمان دانش آموزان دبیرستانی علاوه بر زبان آلمانی و انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی و لاتین را نیز یاد می گیرند. با وجود همه اینها، چه هزینه ها را پرداخت کنید و چه بخواهید با بورسیه تحصیلی خود را ادامه دهید، قبل از شروع باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید.

در این مرحله هزینه مدارس ابتدایی کمتر از مدارس عادی است اما شرط ورود به این مدارس تسلط به زبان آلمانی است.


مدرک لیسانس در آلمان

از سال 2014 تحصیل در آلمان در مقطع لیسانس به ویژه در رشته های فنی و مهندسی رایگان اعلام شد، اما در برخی از شهرهای آلمان برای تحصیل در این مقطع هزینه کمی دریافت می کنند که برای خدمات ارائه شده توسط دانشگاه مانند حمل و نقل است.در آلمان تحصیل در مقطع کارشناسی 3 تا 4 سال به طول می انجامد و تنها شهریه ای که در اکثر این دانشگاه ها پرداخت می شود مربوط به مشاغل مدیریتی است که بسیار ناچیز است. برخی از کالج های رایگان در مقطع کارشناسی در آلمان عبارتند از:

    دانشگاه کلن
    دانشگاه مانهایم
    دانشگاه فنی مونیخ
    دانشگاه هومبولت برلین
    دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ
    دانشگاه هامبورگ
    دانشگاه RWTH آخن
    دانشگاه آزاد برلین

مدرک کارشناسی ارشد در آلمان

از سال 2014 تحصیل کارشناسی ارشد در آلمان رایگان اعلام شد. اما ادامه برای همیشه امکان پذیر نیست. از سال 2017 مشخص شده است که برخی از دانشگاه ها برای دانشجویانی که تابعیت اروپایی ندارند، شهریه پرداخت می کنند. بنابراین این احتمال وجود دارد که مهاجران آسیایی و آفریقایی سال آینده در این زمان هزینه را پرداخت کنند. اما این قیمت به یورو زیاد نیست و اگر شهروند باشید و در آلمان کار کنید (شغل دانشجویی) قابل پرداخت است. به عنوان مثال، در دانشگاه های ایالت بادن-وورتمبرگ آلمان، از سال 2017، دانشجویان غیر اروپایی باید سالانه بین 1500 تا 3000 یورو بپردازند.

علاوه بر این موارد باید بدانید که معیار معدل برای پذیرش و تحصیل رایگان در دانشگاه های آلمان بسیار مهم است. همچنین تحصیل رایگان برای افرادی که مدرک لیسانس خود را در آلمان گرفته اند مقرون به صرفه تر است و برای کسانی که در کشورهای دیگر تحصیل کرده اند ممکن است هزینه خدمات دریافت شود.
دکتری در آلمان

از آنجایی که آلمان صنعتی ترین کشور جهان و پیشرفته ترین کشور در زمینه فنی است، در این مقطع مکان مناسبی برای بسیاری از دانشجویان می باشد.در این کشور دانشجویان مقطع دکتری برای 6 ترم اول شهریه پرداخت نمی کنند و تحصیل کاملا رایگان است و بیش از 25 درصد دانشجویان بسته به شرایط از کمک مالی برخوردار می شوند. در واقع دانشجویان در این مرحله روی پروژه هایی کار می کنند که برای آنها حقوق دریافت می کنند یا می توانند از بورسیه آن دانشگاه استفاده کنند.

تحصیل در آلمان

اگرچه تحصیل در آلمان رایگان است، اما می توانید برای کاهش شانس خود برای پرداخت هزینه ناچیز، بورسیه دریافت کنید. بورسیه های تحصیلی مختلفی در آلمان وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:
بورسیه DAAD

DAAD یک سازمان آموزش عالی در آلمان است که بورسیه تحصیلی برای استعدادهای داخلی و خارجی با هدف ارتقای دانشگاه های آلمان در داخل ارائه می کند. افراد متقاضی بورسیه تحصیلی از این سازمان نباید از زمان دریافت مدرک لیسانس بیش از 6 سال سن داشته باشند و 2 سال سابقه کار داشته باشند. ارزش بورسیه تحصیلی این شرکت برای مقطع کارشناسی ارشد 850 یورو و برای دکترا 1200 یورو می باشد.


این بورسیه مربوط به بنیاد هاینریش بول در آلمان است

این بورسیه برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد از آلمان آزاد است. همچنین مردم باید کار سیاسی اجتماعی داشته باشند و در زمینه حقوق بشر و دموکراسی اکولوژیک فعالیت کنند.
بورسیه ملی DeutschlandStipendium

این بورسیه برای تمامی دانشجویان از هر کشوری در دسترس است و تمامی دانشجویان آلمان نیز می توانند از این بورسیه استفاده کنند. ارزش این بورسیه تحصیلی 150 یورو در ماه است، علاوه بر آن 150 یورو از دولت فدرال آلمان می باشد. مبلغ کل این بورسیه 300 یورو در ماه می باشد.این بورسیه دو ماه پیش پرداخت می شود و در صورت احراز شرایط بورسیه کمک ها ادامه می یابد و در غیر این صورت قطع می شود.
بورسیه اراسموس در آلمان

این بورسیه برای دانشجویانی است که قصد تحصیل تمام وقت را دارند. بنابراین، کمک هزینه زندگی، ثبت نام و هزینه های یک سال را پوشش می دهد.

هر کدام از این بورسیه ها معیارهایی دارند که مهمترین آنها معدل، مهارت زبان و تایید قبلی دانشگاه است.
شرایط تحصیل در آلمان با مدرک

کسانی که به تازگی فارغ التحصیل شده اند و می خواهند در مقطع لیسانس در آلمان تحصیل کنند باید ابتدا مدارک خود را از دانشگاه مورد نظر دریافت کنند. این مدارک شامل گواهی تحصیل یا نتایج کنکور دانشگاه می باشد که دانشگاه به دانشگاه متفاوت است. همچنین آزمون هایی مانند آزمون زبان آلمانی توسط فرد برای ورود به دانشگاه گرفته می شود و نمره آیلتس یا تافل یکی از امتیازات لازم برای ورود به دانشگاه می باشد.
تحصیل به زبان انگلیسی در آلمان

همانطور که گفتیم اکثر دانشگاه ها و مدارس به زبان آلمانی تدریس می کنند و تسلط بر زبان آلمانی بسیار مهم است، اما در برخی از دانشگاه ها دروس به زبان انگلیسی نیز تدریس می شود. در این صورت باید حداقل نمره آیلتس 6.5 داشته باشید.

بیشتر رشته هایی که به زبان انگلیسی تدریس می شوند، رشته های فنی از جمله مهندسی الکترونیک، فناوری اطلاعات، مهندسی مکانیک و هوافضا هستند. اما باید دقت داشته باشید که در برخی رشته ها فقط دروس ترم اول به زبان انگلیسی تدریس می شود و در ترم آخر دروس به زبان آلمانی می باشد. بنابراین برای جلوگیری از اتلاف وقت، اگر انگلیسی بلد هستید، می توانید تحصیلات خود را شروع کرده و همراه با آمادگی برای ترم بعدی، یادگیری زبان آلمانی را آغاز کنید.تحصیل رایگان پزشکی در آلمان

یکی از رشته های پرطرفدار در آلمان رشته پزشکی است. برای ورود به دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی، متقاضیان باید در آزمون ورودی شرکت کنند تا با سایر دانشجویان رقابت کنند. شما می توانید در دوره های کالج شرکت کنید تا شانس خود را برای قبولی در رشته پزشکی افزایش دهید.

برخی از شرایط مهم برای ورود به رشته پزشکی آزاد عبارتند از:

    میانگین نمرات تحصیلی
    کلاس هایی در موضوعات خاص مانند زیست شناسی و شیمی
    نتایج مصاحبه
    مدارک حرفه ای کسب شده قبل از ورود به دانشگاه، مانند المپیادها و مسابقات.


    اما کشور ایتالیا

ایتالیا علاوه بر ساختار شهری چشمگیر، مکان های تاریخی و فرهنگ غنی، دارای دانشگاه های معروف و معتبری نیز می باشد. شکی نیست که تحصیل در ایتالیا به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد تا با کمترین هزینه به بالاترین سطح دست یابند. ایتالیا قدیمی ترین دانشگاه قاره اروپا (دانشگاه بولونیا) را در خود جای داده است، این آمار تاریخ ایتالیا را در ترویج دانش و آموزش آکادمیک نشان می دهد.

از طرفی ایتالیا دارای بیشترین تعداد مکان های تاریخی ثبت شده در میراث جهانی یونسکو در بین تمامی کشورهای جهان است، معماری شگفت انگیز و تاریخ غنی این کشور ایتالیا را به موزه ای مجلل با آثار فاخر و هنری تبدیل کرده است. یک کشور. بنابراین تحصیل در ایتالیا علاوه بر پیشرفت تحصیلی مهم، تجربه ای هیجان انگیز و دلپذیر از زندگی در کشوری بسیار زیبا با بالاترین استانداردها و امکانات اجتماعی را برای دانشجویان بین المللی به همراه خواهد داشت.


شرایط تحصیل در ایتالیا

تحصیل در ایتالیا به معنای دستیابی به تحصیلات در سطح جهانی با کمترین هزینه تحصیل و زندگی است.دانشجویان بین المللی از سراسر جهان تصمیم می گیرند برای بهره مندی از بورسیه تحصیلی ایتالیا و تحصیل در بهترین دانشگاه های اروپا به ایتالیا مهاجرت کنند.

تحصیل در ایتالیا راهی برای زندگی در این کشور است، دانشجویانی که در دانشگاه های برتر ایتالیا تحصیل می کنند شانس بالایی برای کار در این کشور دارند. مهاجرت تحصیلی یکی از بهترین و خطرناک ترین انواع ویزا محسوب می شود.

ایتالیا کشوری محبوب برای دانشجویان در نظر گرفته می شود. رشته های مهندسی، مد، مد و هنر از پرطرفدارترین رشته های تحصیلی در این کشور هستند. لذا علاقه مندان به تحصیل در رشته های مذکور می توانند با فراهم آوردن شرایط لازم در ایتالیا تحصیل کنند.

 

MOHAJRT...
ما را در سایت MOHAJRT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : SOLMAZ mohajeratbehrkshvr بازدید : 82 تاريخ : سه شنبه 18 مرداد 1401 ساعت: 19:09

سیستم آموزشی ایتالیا

تحصیل در ایتالیا یا تحصیل در آلمان یک سیستم یکسان دارد. سال تحصیلی در ایتالیا به دو ترم تقسیم می شود. ترم اول از سپتامبر تا فوریه شروع می شود و ترم دوم از فوریه شروع می شود و در ماه جولای به پایان می رسد. شرایط مورد نیاز در ایتالیا به شرح زیر است:

دوره اول / Laurea: مقایسه با مدرک لیسانس.

برنامه مطالعاتی ویژه / Master Universitario di 1 ° Livello: معمولاً شامل یک سال تحصیل می شود و دانش آموزان را با دانش حرفه ای آشنا می کند.

برنامه کارشناسی ارشد / Laurea Magistrale Ciclo Unico

دوره سوم / Dottorato di Ricerca: برنامه سه ساله، PhD.
ایتالیایی قبل از کالج

سطح مهدکودک اولین مرکز آموزشی در ایتالیا است که کودکان از سن 3 سالگی می توانند در این مرکز تحصیل کنند. شرایط تحصیل در ایتالیا در مهدکودک ها مانند سایر کشورهای اتحادیه اروپا است، بنابراین تحصیل در سال جاری اجباری نیست.خانواده دانش آموزان برای ایجاد احساس مسئولیت، افزایش خلاقیت، ارتقای تعامل اجتماعی و استقلال، فرزندان خود را در مهدکودک ثبت نام می کنند.


تحصیل در مدرسه ایتالیایی

تحصیلات ابتدایی در ایتالیا از شش سالگی شروع می شود، دوره اول اجباری است و مدت این پروسه 5 سال به طول می انجامد و با توجه به سن ورود، کودکان این دوره را تا 11 سالگی می گذرانند. مدارس در ایتالیا خدمات آموزشی را به دو صورت دولتی و خصوصی ارائه می دهند. لازم به ذکر است که آموزش در این مدارس به زبان ایتالیایی ارائه می شود و دانش زبان رکن اصلی ورود به مدارس دولتی است.

مدارس خصوصی مکان مناسبی برای خانواده هایی است که می خواهند فرزندان خود را به زبان انگلیسی آموزش دهند. ارزش این دسته از مدارس از شهری به شهر دیگر متفاوت است و کلاس های مقطع ابتدایی در این مدارس معمولاً از 10 تا 25 دانش آموز تشکیل می شود و در این مرحله دروسی مانند ریاضیات، زبان ایتالیایی دانش آموزان، زبان انگلیسی و جغرافیا را فرا می گیرند.
مدرسه رهبری

دانش آموزان پس از اتمام دوره ابتدایی در سن 11 سالگی وارد دوره متوسطه می شوند که 3 سال طول می کشد. برای خانواده هایی که خواهان تحصیل رایگان در ایتالیا برای فرزندان خود هستند، مدارس دولتی بهترین گزینه برای آنهاست.

در صورت انتخاب یک مدرسه خصوصی، باید هزینه ای را با توجه به مدرسه انتخابی پرداخت کنید. در پایان هر سال از دانش آموزان امتحاناتی گرفته می شود تا بتوانند وارد سال بعد شوند. در پایان سه سال، دانش آموزان باید در امتحان نهایی شرکت کنند که سه سال از دروس دوره متوسطه مانند زبان، ریاضیات و علوم را پوشش می دهد.


دبیرستان را در ایتالیا خواند

مدت زمان این دوره بین 3 تا 5 سال می باشد.در دو سال اول تحصیل به دانش آموزان موضوعاتی مانند زبان ایتالیایی، ادبیات، علوم، ریاضیات، زبان های خارجی، تاریخ، مطالعات اجتماعی و تربیت بدنی آموزش داده می شود. سفارت. دوره های زبان ایتالیایی به طور کلی در سفارتخانه ها برگزار می شود و یکی دیگر از مراکز محبوبی که می توانید در آن زبان ایتالیایی یاد بگیرید، آموزشگاه زبان ایتالیایی در Pietrodlavola است.
شرایط تحصیل در ایتالیا با مدرک تحصیلی

افراد دارای مدرک دیپلم می توانند برای ورود به دوره لیسانس که در ایتالیا با نام LAUREA شناخته می شود، اقدام کنند. این دوره تحصیلی بسته به رشته مورد نظر بین 3 تا 4 سال به طول می انجامد و دانشجویان برای تکمیل این دوره باید 180 واحد را کسب کنند.


تحصیلات تکمیلی در ایتالیا

مدرک لیسانس در ایتالیا به لوریا معروف است. دانش آموزان 18 تا 30 ساله می توانند برای تحصیلات تکمیلی در این کشور درخواست دهند. یعنی محدودیت سنی برای سفارت این کشور وجود ندارد و در صورت ارائه مدارک معتبر می توانید در ایتالیا ادامه تحصیل دهید.

تحصیل در این کشور به زبان ایتالیایی انجام می شود و دانشجویان برای ورود به دانشگاه نیاز به ارائه گواهی تسلط بر زبان ایتالیایی دارند. سفارت ایتالیا در تهران هر ساله یک دوره آموزشی زبان ایتالیایی برگزار می کند که طی 3 ترم تحصیلی، سه کتاب (اسپرسو) تدریس می شود. هر ترم شامل 23 جلسه 2 ساعته سه روز در هفته است. در صورتی که دانشجو بتواند 90 درصد نمره آزمون را کسب کند، می تواند به آژانس پذیرش دانشگاه ایتالیا مراجعه کرده و ویزای تحصیلی دریافت کند.دوره های زبان ایتالیایی نیز در ایتالیا برگزار می شود و دانشجویان می توانند قبل از تحصیل زمانی را در این کشور سپری کنند.


تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در ایتالیا

معتبرترین مدرک در ایتالیا مدرک کارشناسی ارشد (Laurea Magistrale) است. ایتالیا به عنوان بهترین کشور برای تحصیل در خارج از کشور شناخته می شود. این بدان معناست که افرادی که به دنبال تحصیل و دریافت بورسیه در کشورهایی مانند انگلستان، کانادا، استرالیا و آمریکا هستند، مقطع کارشناسی ارشد خود را در بهترین دانشگاه های ایتالیا می گذرانند تا بازدهی خود را افزایش دهند و فرصتی برای دریافت بورسیه در این کشورها داشته باشند.

طول دوره کارشناسی ارشد در ایتالیا دو سال است و دانشجویان پس از گذراندن 120 واحد دانشگاهی فارغ التحصیل می شوند و نکته مهم این است که دوره کارشناسی ارشد محدود نیست، بسیاری از دانشجویان مدت تحصیل در این دوره را به 4 سال رسانده اند. در برخی از رشته های تحصیلی مانند حقوق، فارماکولوژی، معماری و پزشکی، دوره های پنج یا شش ساله کارشناسی ارشد (به نام Lauree Magistrali a Ciclo Unico) در برخی از دانشگاه ها ارائه می شود.


تحصیل در مقطع دکترا در ایتالیا

دوره دکترا در ایتالیا (Dottorato di Ricerca) معمولاً 4 سال طول می کشد و دوره ها به زبان انگلیسی ارائه می شود. دانشجویان در صورت کسب نمره 6.5 یا بالاتر در آزمون آیلتس می توانند در ایتالیا به تحصیل خود ادامه دهند. ایتالیا بهترین انتخاب برای دانشجویانی است که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکترا را دارند زیرا شرایط بورسیه تحصیلی در ایتالیا نسبت به سایر کشورهای اروپایی راحت تر است. بورسیه تحصیلی در ایتالیا معمولا با کمک هزینه ماهانه ارائه می شود و دانشجویان در صورت تایید استاد راهنما می توانند از آن بهره مند شوند.درخواست برای بورسیه دکتری نیاز به انتخاب و تایید استاد راهنما دارد. این مهم ترین مرحله برای اخذ مدرک دکترا در ایتالیا می باشد. دانشجویان می توانند رزومه خود را برای اساتید مختلف ارسال کرده و از مهارت های خود دفاع کنند. استاد پس از بررسی رزومه های ارسالی، مصاحبه حضوری یا مجازی را با دانشجوی مورد علاقه تعیین می کند.

متقاضیان تحصیل در ایتالیا باید معیارهای اولیه بورسیه تحصیلی را داشته باشند. حداقل شرایط لازم برای بورسیه تحصیلی عبارتند از:

    معدل بالای 17
    آزمون زبان انگلیسی (نمره آیلتس 6.5)
    توصیه نامه از معلمان مشهور
    مقالات بین المللی از جمله ISI و

دانشجویانی که مدرک کارشناسی ارشد خود را در ایتالیا یا دانشگاه های معتبر گذرانده اند، شانس بیشتری برای دریافت بورسیه دارند.
دانشگاه ایتالیا

ایتالیا با داشتن دانشگاه های معروف به ویژه در زمینه مهندسی یکی از برترین کشورهای جهان به حساب می آید. دانشگاه های ایتالیا در رتبه بندی جهانی جایگاه خوبی دارند. دانشگاه پلی تکنیک میلان به عنوان بهترین در بین آنها شناخته می شود. دانشگاه پلی تکنیک در بین 30 دانشگاه برتر دنیا در رشته مهندسی قرار دارد و رشته های برتر آن مهندسی، مهندسی عمران، علوم کامپیوتر و معماری است.

از برترین دانشگاه های ایتالیا می توان به دانشگاه پلی تکنیک تورین اشاره کرد که در بین 50 دانشگاه برتر دنیا در زمینه مهندسی قرار دارد. دانشگاه هایی مانند ساپینزا رم، فلورانس، بولونیا و پاویا گزینه های مناسبی برای تحصیل در ایتالیا هستند که دانشجویان در صورت داشتن شرایط می توانند اقدامات لازم را انجام دهند.واد

MOHAJRT...
ما را در سایت MOHAJRT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : SOLMAZ mohajeratbehrkshvr بازدید : 101 تاريخ : سه شنبه 18 مرداد 1401 ساعت: 19:09

مقایسه شرایط تحصیلی در فرانسه و آلمان

فرانسه و آلمان کشورهای اروپایی بزرگی هستند که مرز مشترکی دارند. فرانسه حدود 65 میلیون نفر و آلمان حدود 82 میلیون نفر جمعیت دارد. آلمان به دلیل رفاه و امنیت اجتماعی به یکی از مقاصد مهم مهاجران تبدیل شده است. این کشور که پرجمعیت ترین کشور اروپا محسوب می شود، زادگاه بسیاری از کارشناسان هنری و موسیقی جهان است. فرانسه دارای فرهنگ باستانی و اقتصاد جهانی قوی است. این کشور به دلیل دارا بودن آثار فرهنگی و تاریخی کهن که موجب رشد اقتصاد و صنعت گردشگری این کشور شده است، سالانه میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر جهان است.

مقالات مرتبط:

مهاجرت به فرانسه

تحصیل در خارج از کشور فرانسه

تحصیل پزشکی در فرانسه

ملیت فرانسوی

تحصیل در فرانسه

فرانسه یکی از گران ترین و گران ترین کشورهای دنیاست، البته با ورود به دانشگاه دولتی فرانسه می توانید هزینه های خود را تامین کنید. آلمان یکی از مراکز صنعتی جهان است. یکی از دلایلی که دانشجویان خارجی دانشگاه این کشور را برای تحصیل انتخاب می کنند اهمیت بسیار زیادی است که دولت آلمان به دانشجویان می دهد و در نتیجه تمامی زیرساخت های لازم برای یادگیری و فراهم شدن بازار اشتغال و فرصت های شغلی پس از فارغ التحصیلی را فراهم می کند. برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است. اگرچه فرآیند پذیرش دانشگاه در آلمان نسبت به سایر کشورها پیچیده تر است، اما ارزش تلاش بیشتری را دارد.


وضعیت تحصیلی در فرانسه و آلمان

با توجه به سطح امکانات آموزشی و کیفیت آموزشی، کشورهای اروپایی بهترین انتخاب برای افرادی است که قصد ادامه تحصیل و زندگی در بهترین کشورهای جهان را دارند.کشورهای اروپایی هزینه های زیادی را صرف ارتقای کیفیت آموزش و یادگیری در دانشگاه های خود می کنند و به همین دلیل افرادی را که به دنبال تحصیل علم و دانش هستند از سراسر جهان جذب می کنند. در عین حال دو کشور فرانسه و آلمان به دلیل پیشرفت علمی، سطح تحصیلات و کیفیت زندگی بسیار مهم هستند. این دو کشور قوی و پیشرفته از بسیاری جهات به بهترین گزینه برای مهاجرت تحصیلی تبدیل شده اند. در واقع در انتخاب این دو کشور نه تنها کیفیت آموزش، بلکه سطح امنیت اجتماعی و امنیت اجتماعی از نظر تحصیلات مهاجر نیز مورد توجه قرار می گیرد.
 

وضعیت تحصیلی در فرانسه و آلمان

در این مقاله که توسط مشاوران و کارشناسان وکلای استهباناتی تهیه شده است به مقایسه روند تحصیل دانشگاهی و معایب و مزایای این دانشگاه ها می پردازیم ما دو کشور اروپایی هستیم و سعی می کنیم با بهترین انتخاب شما به نتیجه خوبی برسیم. این موسسه با ارائه خدمات و زیرساخت های مهاجرتی به شما کمک می کند تا بهترین گزینه را برای مهاجرت برای تحصیل و کار در کشورهای اروپایی انتخاب کنید.


چرا آلمان را برای تحصیل انتخاب می کنیم؟

یکی از مهم ترین دلایل انتخاب آلمان برای ادامه تحصیل، اعتبار مدارک دانشگاهی، هزینه کمتر زندگی نسبت به سایر کشورهای اروپایی، آب و هوای خوب و امنیت اجتماعی است. هزینه تحصیل در آلمان در دانشگاه های دولتی این کشور نسبتا رایگان است. در واقع شما می توانید با حقوقی در حدود 4 تا 6 میلیون در دانشگاه های این کشور ثبت نام کنید. اگر آلمانی بلد نیستید، می توانید در دانشگاهی تحصیل کنید که به زبان انگلیسی تدریس می کند.دانشگاه های آلمان همیشه در لیست رتبه بندی های جهانی قرار دارند. از نظر شهریه می توان گفت تقریبا رایگان است اما دانشجویان باید هزینه خدمات کمی بپردازند. اگرچه فرآیند پذیرش دانشگاه در این کشور بسیار پیچیده و دشوار است، اما کیفیت دانشگاه ها و اعتبار مدارک دانشگاهی آلمان مانع از تلاش دانشجویان برای ورود و یافتن راه خود به دانشگاه در این کشور نمی شود. .

با وجود تمام خوبی ها و مزایای آلمان، تحصیل در دانشگاه های این کشور با مشکلاتی همراه است. برای اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان، دانشجو باید یک حساب بانکی در این کشور باز کند و به آن پول واریز کند، اما فقط او حق دارد ماهانه 670 یورو از این حساب برداشت کند. در سایر کشورهای اروپایی چنین شرایطی برای دانشجویان وجود ندارد.
هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی آلمان برای هر ترم حدود 250 یورو است که رایگان در نظر گرفته می شود. شهریه برای دانشگاه های خصوصی در حدود 20000 تا 30000 در هر ترم است. در صورتی که دانشجو پس از گذراندن مقطع کارشناسی به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ادامه دهد، نیازی به پرداخت شهریه ندارد و در واقع شهریه این دانشجویان رایگان در نظر گرفته می شود.


مدارک و شرایط عمومی پذیرش در دانشگاه های آلمان

    توانایی مالی برای پوشش هزینه های زندگی و تحصیل در طول دوره تحصیل در آلمان را داشته باشد.
    داشتن مدرک تسلط به زبان آلمانی (سطح B1) یا انگلیسی (IELTS)
    ارسال رزومه تحصیلی همراه با کارنامه.

هزینه زندگی در آلمان

هزینه های دانشجویی در آلمان از 800 یورو تا 950 یورو در ماه متغیر است. اگر دانشجو قصد اقامت در اقامتگاه دانشجویی را دارد، باید ماهیانه حدود 230 یورو بپردازد.اگر دانشجو قصد اقامت در یک اقامتگاه مستقل را دارد، باید حدود 360 یورو در ماه بپردازد.
از بهترین دانشگاه های آلمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دانشگاه فنی مونیخ

این دانشگاه یکی از دانشگاه های دولتی آلمان است و در شهر مونیخ قرار دارد. بیش از چهل هزار دانشجو در این دانشگاه تحصیل می کنند و 16 درصد دانشجویان را دانشجویان خارجی و خارجی تشکیل می دهند. این دانشگاه از نظر رتبه بندی جهانی در رتبه 53 در بین دانشگاه های برتر جهان قرار دارد.

MOHAJRT...
ما را در سایت MOHAJRT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : SOLMAZ mohajeratbehrkshvr بازدید : 94 تاريخ : دوشنبه 17 مرداد 1401 ساعت: 20:35

دانشگاه هایدلبرگ

این دانشگاه که یکی از قدیمی ترین دانشگاه های آلمان محسوب می شود، در رتبه بندی جهانی در کنار برترین دانشگاه های جهان مانند دانشگاه آکسفورد قرار گرفته است. دانشکده پزشکی این دانشگاه یکی از بهترین کالج های پزشکی در جهان محسوب می شود.

دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ

این دانشگاه یکی از دانشگاه های دولتی آلمان است و در شهر مونیخ قرار دارد. بیش از 50000 دانشجو در این دانشگاه تحصیل می کنند که 15 درصد آنها را دانشجویان خارجی و خارجی تشکیل می دهند.
چرا فرانسه را برای تحصیل انتخاب می کنیم؟

از جمله دلایل اصلی انتخاب فرانسه برای ادامه تحصیل می توان به رتبه دانشگاه های این کشور در رتبه بندی جهانی، رفاه اجتماعی و امنیت اجتماعی و کیفیت زندگی اشاره کرد. دانشگاه های فرانسه به دلیل رتبه جهانی و هزینه های پایین تحصیل در دانشگاه های دولتی در بین خارجی ها و دانشجویان بین المللی محبوب هستند. می توان گفت تحصیل در فرانسه در صورتی که در دانشگاه های دولتی این کشور باشد رایگان است و دانشجویان باید بخشی از هزینه های بیمه و ثبت نام را بپردازند.اکثر دانشگاه های فرانسه مورد تایید وزارت علوم و بهداشت ایران هستند و همین موضوع باعث جذابیت و محبوبیت دانشگاه های این کشور در بین دانشجویان ایرانی شده است.

با تمام این مزایا، برای تحصیل در دانشگاه های این کشور باید مدرک زبان فرانسه داشته باشید. در واقع تمامی دانشگاه های فرانسه به زبان فرانسه تدریس می کنند. و بنابراین مدارک دانشگاهی فرانسه در کشورهای غیر فرانسوی زبان به طور گسترده به رسمیت شناخته نمی شود. اولویت اکثر کشورهای جهان اخذ مدارک دانشگاهی به زبان انگلیسی و نه فرانسوی است. فرانسه در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی قوانین و مقررات سخت تری دارد، زیرا تحصیل در این کشور تنها با تسلط و تسلط بر زبان فرانسه امکان پذیر است، یافتن کار و گرفتن مدرسه و ویزا در این کشور کار سختی نیست. ناراحت کننده و لغزنده


نکاتی برای مقایسه تحصیل در فرانسه و آلمان

در فرانسه همه ساکنان دائم می توانند از بیمه عمومی رایگان استفاده کنند، اما آلمان چنین بیمه ای ندارد. در آلمان، اگر بیش از 30 سال سن دارید؛ بیمه دانشجویی شما را پوشش نمی دهد و باید با شرکت بیمه قرارداد ببندید. در فرانسه هیچ الزامی برای پوشش بیمه عمومی وجود ندارد. ذکر این نکته ضروری است که اگر تحت پوشش بیمه آلمان هستید، این بیمه هزینه های زندگی شما را پوشش می دهد، در حالی که در بیمه عمومی فرانسه چنین سودی وجود ندارد.

1- اگر قصد ادامه تحصیل در رشته های ریاضی و مهندسی را دارید آلمان انتخاب بهتری نسبت به فرانسه است.

2- اگر قصد ادامه تحصیل در رشته پزشکی، هوا و فضا، زبان، هنر و تاریخ را دارید، فرانسه انتخاب بهتری نسبت به آلمان است.3- اگر اجازه اقامت دائم به زبان فرانسه دارید، این اجازه به شما اجازه اقامت دائم نمی دهد.

4- بر اساس نظرسنجی های مختلف از هر 10 دانشجو 9 نفر فرانسه را بهترین کشور برای ادامه تحصیل می دانند.

5- اگر در فرانسه برای فوق لیسانس یا دکترا تحصیل می کنید و تحصیلات خود را تمام می کنید، به فرانسه بروید. چه یک سفر کاری یا یک سفر توریستی؛ شما می توانید ویزای طولانی تری (تا 5 سال) دریافت کنید.


دانشگاه های زیر جزو بهترین دانشگاه های فرانسه هستند:

دانشگاه فنی پاریس

این دانشگاه که چند سالی است تاسیس نشده یکی از برترین دانشگاه های دنیاست. این دانشگاه در رتبه بندی جهانی در رتبه 53 قرار دارد. بیش از 16000 دانشجو در این دانشگاه در رشته های مهندسی، بازرگانی و بازرگانی و سایر رشته ها تحصیل می کنند.

دانشگاه ENS

این دانشگاه دولتی در پاریس واقع شده است و بیش از 2700 دانشجو دارد. این دانشگاه دارای رتبه دو رقمی در جهان است. نخبگان و کارشناسان فرانسوی زیادی در این دانشگاه تحصیل می کنند.

دانشگاه UPMC

این دانشگاه دولتی دارای بزرگترین مرکز علمی و پزشکی فرانسه است. از 35 هزار دانشجوی این دانشگاه حدود 6 هزار دانشجوی بین المللی و خارجی هستند.
نکاتی برای مقایسه تحصیل در فرانسه و آلمان

در فرانسه همه ساکنان دائم می توانند از بیمه عمومی رایگان استفاده کنند، اما آلمان چنین بیمه ای ندارد. در آلمان، اگر بیش از 30 سال سن دارید؛ بیمه دانشجویی شما را پوشش نمی دهد و باید با شرکت بیمه قرارداد ببندید. در فرانسه هیچ الزامی برای پوشش بیمه عمومی وجود ندارد.ذکر این نکته ضروری است که اگر تحت پوشش بیمه آلمان هستید، این بیمه هزینه های زندگی شما را پوشش می دهد، در حالی که در بیمه عمومی فرانسه چنین سودی وجود ندارد.

1- اگر قصد ادامه تحصیل در رشته های ریاضی و مهندسی را دارید آلمان انتخاب بهتری نسبت به فرانسه است.

2- اگر قصد ادامه تحصیل در رشته پزشکی، هوا و فضا، زبان، هنر و تاریخ را دارید، فرانسه انتخاب بهتری نسبت به آلمان است.

3- اگر اجازه اقامت دائم به زبان فرانسه دارید، این اجازه به شما اجازه اقامت دائم نمی دهد.

4- بر اساس نظرسنجی های مختلف از هر 10 دانشجو 9 نفر فرانسه را بهترین کشور برای ادامه تحصیل می دانند.

5- اگر در فرانسه برای فوق لیسانس یا دکترا تحصیل می کنید و تحصیلات خود را تمام می کنید، به فرانسه بروید. چه یک سفر کاری یا یک سفر توریستی؛ شما می توانید ویزای طولانی تری (تا 5 سال) دریافت کنید.
مشاوره تلفنی رایگان در تهران 02191017272 مشاوره تلفنی رایگان در شیراز 07191009797

6- چون تحصیل در فرانسه به زبان فرانسه است و مدرک اعطایی دانشگاه نیز به زبان فرانسه است، افرادی که این مدرک را دارند فقط می توانند در کشورهای فرانسوی زبان باشند.

7- اگر قصد تحصیل و کار در آلمان را دارید و دانشگاهی را انتخاب کرده اید که به زبان انگلیسی تدریس می کند. شرکت در کلاس های آمادگی زبان آلمانی و دریافت مدرک زبان آلمانی را فراموش نکنید. این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که مردم این کشور به زبان آلمانی صحبت می کنند و برای کار و گرفتن اجازه کار و اقامت باید این زبان را بلد باشید.8- آلمان از نظر بازار کار برای مهاجران بسیار مهم است. این کشور تسهیلاتی را برای جذب نیروی کار خارجی از کشورهای آسیایی فراهم کرده است.

9- هزینه زندگی در آلمان نسبت به سایر کشورهای اروپایی به خصوص فرانسه مناسبتر است.

10- هزینه زندگی در فرانسه به خصوص پاریس نسبت به سایر کشورهای اروپایی گرانتر است.

11- جنوب فرانسه و مناطق روستایی این کشور از نظر هزینه زندگی نسبت به سایر نقاط این کشور مناسبتر است.

12- تمامی دانشگاه های فرانسه برای ترویج زبان فرانسه به زبان فرانسه تدریس می کنند.

13- دانشجویان می توانند در حین تحصیل در آلمان مجوز کار پاره وقت دریافت کنند. پس از اتمام دوره، دانشجویان می توانند با اخذ ویزای کار پس از فارغ التحصیلی نیز مشغول به کار شوند.

14- طبق آمار موثق حدود 68 درصد از دانشجویان خارجی پس از اتمام تحصیل در آلمان موفق به یافتن شغل می شوند.

15- دانشجویانی که در دوره های زبان آلمانی در آلمان شرکت می کنند می توانند برای این دوره زبان ویزای دو ساله دریافت کنند.

16- دانشگاه های فرانسه توقعات و معیارهای بالایی در روند پذیرش دارند.

17- دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ارشد و مهندسی در دانشگاه های فرانسه تحصیل می کنند می توانند برای اقامت موقت اقدام کنند.

18- اگر قصد مهاجرت به آلمان برای تحصیل در این کشور را دارید باید مدرک زبان انگلیسی یا آلمانی داشته باشید.
 

MOHAJRT...
ما را در سایت MOHAJRT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : SOLMAZ mohajeratbehrkshvr بازدید : 104 تاريخ : دوشنبه 17 مرداد 1401 ساعت: 20:34

مهاجرت به آلمان

امروزه با وسعت بیش از دو برابر میدان آزادی، ایرانیان در آلمان زندگی می کنند. وجود تعداد زیادی مهاجر ایرانی در کشور زیبا و پیشرفته آلمان نشان از محبوبیت و تمایل این کشور به مهاجرت دارد.

در این مقاله خواهید خواند:

    نحوه مهاجرت به آلمان
    شرایط لازم برای مهاجرت به آلمان
    هزینه مهاجرت به آلمان


    مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به آلمان

(قبل از مطالعه ادامه مقاله، اگر وقت مطالعه این مقاله را ندارید، می توانید فرم ارزیابی مهاجرت را پر کنید تا از طریق مشاوره دقیق شما را راهنمایی کنیم)

به دلایل زیادی که در ادامه خواهید خواند، آلمان از این پس می تواند محل زندگی و کار شما باشد. از کمبود نیروی کار (400000 نفر در سال!!) تا پیری جمعیت و نیاز کشور به کارگران مهاجر ماهر و غیر ماهر، از اقتصاد قوی و شغل بالقوه خوب و درآمد بسیار بالا. توسعه و پیشرفت این کشور اروپایی است.

 

نحوه مهاجرت به آلمان

راه های مختلفی برای مهاجرت به آلمان وجود دارد. مهم نیست که برای چه هدفی می خواهید به ای

ن کشور مهاجرت کنید، راهی برای شما وجود دارد. در ادامه با راه های اصلی مهاجرت به این کشور آشنا می شوید:

MOHAJRT...
ما را در سایت MOHAJRT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : SOLMAZ mohajeratbehrkshvr بازدید : 89 تاريخ : شنبه 15 مرداد 1401 ساعت: 17:26

1- مهاجرت کار به آلمان

همانطور که گفته شد آلمان با کمبود نیروی کار مواجه است. اخیراً دولت این کشور اعلام کرده است که برای جبران این کمبود، آلمان باید سالانه 400000 کارگر ماهر جذب کند. اگر مهارت ها، توانایی ها و مدارک مورد نظر خود را دارید، گرفتن ویزای کار آلمان ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.


- مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

در بین کشورهای اروپایی، آلمان بهترین شرایط و موقعیت را برای سرمایه گذاری دارد. این کشور پایتخت اقتصادی اروپاست و به دلیل گستردگی روابط تجاری، امنیت اقتصادی و حمایت های دولتی، یکی از بهترین کشورها برای سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار می باشد.ثبت شرکت، راه اندازی و کارآفرینی رایج ترین روش های سرمایه گذاری در آلمان است. برای دریافت ویزای سرمایه گذاری آلمان، داشتن سرمایه کافی و طرح تجاری قوی برای راه اندازی کسب و کار از مهمترین شرایط لازم است.

نوع اقامت اعطایی به سرمایه گذاران در آلمان 3 ساله است. شرکا همچنین می توانند به مدت 5 سال در آلمان بمانند. پس از این مدت اقامت موقت دائمی می شود و در سال هشتم اقامت به متقاضی حق شهروندی آلمان اعطا می شود.

 

- مهاجرت از طریق ازدواج به آلمان

آلمان برنامه ای به نام اتحاد مجدد خانواده برای افرادی دارد که می خواهند به همسر، شریک زندگی یا خانواده خود در آلمان بپیوندند. شرایط اخذ اقامت آلمان ساده نیست. همسر شما باید شهروند آلمان باشد و بتواند از نظر مالی از شما حمایت کند.

به دلیل سوء استفاده از این روش بررسی موارد این روش مشکل است و احتمال مهاجرت به آلمان با ازدواج جعلی بسیار کم است. شما باید بتوانید ازدواج یا رابطه خود را با مدارک کافی ثابت کنید.


 

MOHAJRT...
ما را در سایت MOHAJRT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : SOLMAZ mohajeratbehrkshvr بازدید : 82 تاريخ : شنبه 15 مرداد 1401 ساعت: 17:26

تحصیل در آلمان یا فرانسه: مطالعه و مقایسه شرایط تحصیل در آلمان و فرانسه

اگر قصد تحصیل در یکی از کشورهای اروپایی را دارید و می خواهید آلمان یا فرانسه را برای ادامه تحصیل انتخاب کنید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که تحصیل در آلمان یا فرانسه برای شما بهتر است؟ شما باید معنی بسیاری از موارد را در نظر بگیرید و آنها را با دقت مطالعه کنید تا بعداً با ادامه تحصیل در یک کشور خارجی مشکلی پیش نیاید. بسیاری از دانشجویان بین المللی تحصیل در آلمان یا فرانسه داوطلبان زیادی از نقاط مختلف جهان دارد به همین دلیل هر ساله داوطلبان بسیاری از کشورهای بسیاری درخواست خود را برای پیوستن به دانشگاه های این کشورها برای تحصیل در آلمان یا فرانسه ارسال می کنند.

تحصیل در آلمان یا فرانسه مزایای خاص خود را دارد و هر کشوری سعی می کند شرایط خوبی را برای ادامه تحصیل دانشجویان بین المللی فراهم کند. با توجه به اینکه هم آلمان و هم فرانسه دانشگاه های بسیار خوبی دارند و تحصیل در آنجا می تواند مزایای زیادی برای دانشجویان بین المللی داشته باشد، انتخاب هر یک از آنها به عنوان محل تحصیل برای داوطلب کمی دشوار است. بنابراین باید کشوری را با توجه به شرایط آن انتخاب کرد تا راحتتر به اهداف خود برسند.در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل در آلمان یا فرانسه می پردازیم و شرایط و مزیت های تحصیل در هر یک از این کشورها را برای دانشجویان بین المللی بررسی می کنیم، اگر انتخاب نکرده اید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را با دقت دنبال کنید.

 

شرایط تحصیل برای تحصیل در آلمان یا فرانسه برای دانشجویان بین المللی

وقتی می خواهید کشور، شهر و در نهایت دانشگاهی را انتخاب کنید که در آن تحصیل کنید، باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. زیرا تحصیل در خارج از کشور می تواند برای دانشجویان بین المللی دشوار باشد. می توان گفت با ورود به کشوری دیگر زندگی جدیدی را آغاز کرده و وارد دوره جدیدی از زندگی خود خواهید شد. بنابراین، شما باید تصویر روشنی از آینده خود در یک کشور خارجی در ذهن داشته باشید. قبل از انتخاب محل تحصیل، باید مواردی مانند هزینه تحصیل و زندگی در کشور مورد نظر، زبان آموزشی و زبان رسمی آن کشور، مذهب، فرهنگ و آداب و رسوم. عرف را در نظر بگیرید. ، شرایط جغرافیایی و اقلیمی، امکان کار دانشجویی در حین تحصیل، میزان درآمد دانشجویان، امکان ادامه زندگی پس از فارغ التحصیلی، بازار مشاغل در رشته تحصیلی مورد نظر شما، فرصت های شغلی پس از فارغ التحصیلی و... از مهمترین مواردی است که باید مطالعه و مد نظر قرار دهید.با توجه به اهمیت این موارد در این قسمت به بررسی شرایط تحصیل در آلمان یا فرانسه از جنبه های مختلف می پردازیم.


زبان و آموزش در آلمان و فرانسه

یکی از مهم ترین نکاتی که در انتخاب محل تحصیل در خارج از کشور باید در نظر گرفت، زبان رسمی و زبان مادری و همچنین زبانی است که دانشگاه مورد نظر شما جزء تحصیلی را ارائه می دهد.همانطور که می دانید زبان رسمی آلمان آلمانی است و بومیان نیز به زبان آلمانی صحبت می کنند. زبان فرانسه زبان رسمی فرانسه است و مردم به زبان فرانسوی با هم ارتباط برقرار می کنند. بنابراین، باید بررسی کنید که زندگی در کدام کشور برای شما راحت تر است. شما باید تصمیم بگیرید که یادگیری آلمانی یا فرانسوی برای شما آسان تر و کاربردی تر است. تصمیم گیری در این مورد یک انتخاب شخصی است. اما باید به فکر درس خواندن هم باشید. برخی از رشته ها در آلمان و برخی در فرانسه داوطلبان بیشتری دارند. پس قبل از انتخاب رشته و انتخاب محل تحصیل این نکات را مد نظر داشته باشید. به عنوان مثال، آلمان به دلیل ارائه برنامه های تحصیلی در زمینه های مهندسی و مدیریت مشهور است. برخی از شرکت های صنعتی پیشرو در زمینه ساخت خودرو در آلمان واقع شده اند. بنابراین اگر قصد ادامه تحصیل در رشته فنی و مهندسی را دارید، توصیه می کنیم تمرکز بیشتری روی ورود به دانشگاه های آلمان داشته باشید. رشته مهندسی در این رشته و شانس شما برای یافتن شغل مناسب پس از فارغ التحصیلی در این کشور بیشتر خواهد بود. در هر صورت با انتخاب آلمان یا فرانسه به عنوان محل تحصیل (به خصوص اگر قصد ادامه کار و زندگی در آنجا را دارید) باید زبان رسمی را یاد بگیرید.


در مورد کیفیت آموزش در دانشگاه های آلمان و فرانسه باید گفت که هر دو کشور دارای دانشگاه های برتری هستند که برنامه های آموزشی را برای دانشجویان بین المللی با کیفیت و استانداردهای بین المللی ارائه می دهند.اگر قصد تحصیل در یکی از دانشگاه های برتر آلمان یا فرانسه را دارید، مطالعه رتبه جهانی دانشگاه مورد نظر را به شما توصیه می کنیم. سفارش بله می توانید شرایط تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود را بررسی و مقایسه کنید و سپس آن را به عنوان محل تحصیل انتخاب کنید.

به هر حال باید به شما بگوییم که آلمان و فرانسه مقاصد تحصیلی بسیار خوبی در دنیا هستند و رقابت شدیدی بین دانشجویان بین المللی برای ورود به دانشگاه ها به خصوص دانشگاه های برتر وجود دارد. در یک محیط آموزشی با استانداردهای علمی بالا و فضای آکادمیک قادر خواهید بود در رشته تحصیلی خود مهارت و دانش کسب کنید.

MOHAJRT...
ما را در سایت MOHAJRT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : SOLMAZ mohajeratbehrkshvr بازدید : 80 تاريخ : جمعه 14 مرداد 1401 ساعت: 20:22

تحصیل در فرانسه
تحصیل با مدرک در فرانسه و آلمان

اگر می خواهید پس از فارغ التحصیلی در ایران در یکی از کشورهای فوق العاده فرانسه یا آلمان ادامه تحصیل دهید، می توانید مدرک کارشناسی خود را به صورت رایگان مطالعه کنید. شما باید مدرک زبان در کشور مقصد خود آلمانی یا فرانسوی در سطح c1 داشته باشید و اگر معدل دیپلم بالا باشد شانس زیادی برای گرفتن بورسیه و امکان تحصیل رایگان خواهید داشت.


فرانسه دارای 31 دانشگاه است که بر اساس رتبه بندی QS جزو برترین دانشگاه های جهان هستند. 46 دانشگاه آلمان در لیست QS برترین دانشگاه های جهان قرار دارند. 3 مدرسه برتر کسب و کار و کارآفرینی در جهان وجود دارد.در آلمان یا فرانسه تحصیل کنید و نحوه زندگی دانشجویان در آن کشورها را مقایسه کنید

باید گفت آلمان و فرانسه هر دو کشوری هستند که شرایط خوبی را برای ادامه تحصیل دانشجویان بین المللی فراهم می کنند. اما اگر بخواهیم این دو کشور را از نظر سبک زندگی و تنوع دانشجویان مقایسه کنیم، باید بگوییم که آلمان مکان مناسب تری برای دانشجویان بین المللی است. زیرا در مقایسه با دانشگاه های فرانسه، دانشگاه های آلمان از دانشجویان بین المللی حمایت بیشتری می کنند و به آنها امکان استفاده از خدمات بسیاری را می دهند. . و فرهنگ های متفاوت تری وجود دارد که داوطلبان به عنوان دانشجو به این کشور می آیند.بنابراین فضای دوستانه و نزدیک تری در بین دانشجویان دانشگاه های فرانسه وجود دارد و دانشجویان به راحتی می توانند با افراد جدیدی در زندگی خود آشنا شوند و ارتباطات جدیدی برقرار کنند. گفته می شود فرانسه بیشترین تعداد دانشجویان بین المللی را در جهان دارد.


بخشی از دلایلی که فرانسه دانشجویان زیادی را از نقاط مختلف جهان جذب کرده است، وجود فرهنگ مدرن است، فعالیت های داوطلبانه و دوستانه زیادی وجود دارد که می توانید در فرانسه در آنها شرکت کنید، از طرف دیگر نحوه زندگی. از فرانسوی بسیار کلاسیک و بسیار زیبا و آنچه در مورد زندگی شاد و زیبایی فرانسوی ها در فیلم می بینید بسیار واقعی است. علاوه بر این، فرانسه غذاهای لذیذی دارد و می توانید خوشمزه ترین غذاهای این کشور را امتحان کنید. افرادی که دوست دارند تمام روز در کافه بنشینند و قهوه بنوشند، باید بدانند که فرانسه برای آنها مقصدی رویایی است و می توانند خاطرات فوق العاده ای از دوران دانشجویی خود در این کشور داشته باشند.این در دوران تحصیل اوست.هزینه تحصیل در آلمان یا فرانسه
متوسط ​​هزینه تحصیل و زندگی در فرانسه

هزینه تحصیل در دانشگاه های فرانسه بسته به دانشگاه یا موسسه خصوصی، سطح تحصیل و رشته انتخابی داوطلب می تواند متفاوت باشد. با همه اینها به طور کلی می توان گفت که هزینه تحصیل در دانشگاه دولتی فرانسه برای دانشجویان بین المللی حدود 250 یورو در سال است. همچنین تحصیل در دانشگاه خصوصی در این کشور می تواند تا 20000 یورو هزینه داشته باشد. هزینه زندگی برای دانشجویان در شهرهای مختلف فرانسه متفاوت است. همچنین هزینه زندگی ممکن است بسته به سبک زندگی دانشجو متفاوت باشد. به طور متوسط ​​می توان گفت که هزینه زندگی در پاریس حدود 1200 تا 1800 یورو در ماه است، هزینه زندگی برای دانشجویان در نیس حدود 900 تا 1400 یورو در ماه است.زندگی در شهرهایی مانند لیون، نانت، بوردو و تولوز حدود 800 تا 1000 یورو در ماه است.


هزینه تحصیل در دانشگاه های آلمان

اولین هزینه مربوط به هزینه تحصیل در آلمان شهریه دانشگاه می باشد. باید بدانید که اگر در دانشگاه دولتی این کشور پذیرش بگیرید، نیازی به پرداخت شهریه ندارید. دولت آلمان به دانشجویان خارجی امکان تحصیل در دانشگاه های این کشور را به صورت رایگان و بدون پرداخت شهریه می دهد. به همین دلیل آلمان جمعیت زیادی از دانشجویان بین المللی دارد و هر روز بر تعداد این ساکنان افزوده می شود.لازم به ذکر است که در حال حاضر حدود 38000 دانشجوی خارجی در دانشگاه های مختلف آلمان مشغول به تحصیل هستند.


هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی آلمان

در آلمان در صورت اخذ پذیرش از دانشگاه دولتی، به عنوان دانشجوی خارجی، نیازی به پرداخت شهریه دانشگاه های دولتی آلمان نیست، اما باید هزینه کمی را به عنوان «سهمیه ترم» به دانشگاه پرداخت کنید. این هزینه برای هزینه های اداری اتحادیه دانشجویی و حمل و نقل عمومی که دانشگاه در اختیار دانشجویان قرار می دهد، اعمال می شود. این مبلغ در ابتدای هر ترم توسط دانشجو پرداخت می شود که حداقل 300 یورو خواهد بود. لازم به ذکر است که همچنان در دانشگاه های خصوصی شهریه وجود دارد و دانشجویان در صورت پذیرش در این دانشگاه ها باید هر ترم شهریه را پرداخت کنند. هزینه های تحصیل در هر ترم در دانشگاه های خصوصی ممکن است متفاوت باشد. بنابراین با توجه به دانشگاهی که انتخاب می کنید و همچنین رشته و مقطع تحصیلی شما، شهریه دانشگاه متفاوت خواهد بود. همچنین دانشگاه های خصوصی این اختیار را دارند که شهریه خود را تغییر دهند. در آلمان برخی از دوره ها نسبت به سایر دوره ها شهریه بیشتری دارند. به عنوان مثال، شهریه دوره های MBA و شاخه های پایین مهندسی نسبت به سایر دوره ها ارزان تر خواهد بود. به طور متوسط ​​می توان گفت که هزینه تحصیل در دانشگاه خصوصی 30000 یورو در سال است که نسبت به هزینه تحصیل در سایر کشورهای اروپایی کمتر است.


تحصیل رایگان در فرانسه و آلمان

یکی از بهترین مزایای تحصیل در آلمان یا فرانسه این است که دانشگاه های این کشورها برای دانشجویان بین المللی شهریه رایگان ارائه می دهند.البته لازم به ذکر است داوطلبانی که تمایل به ادامه تحصیل در دانشگاه های آلمان یا فرانسه دارند در صورت تسلط کافی به زبان رسمی و اخذ پذیرش از دانشگاه دولتی می توانند به صورت رایگان ادامه تحصیل دهند. مدرک رسمی که نشان دهنده توانایی آنها در صحبت کردن به زبان فرانسوی یا آلمانی باشد می توانند به صورت رایگان یا با هزینه بسیار کم در دانشگاه های این کشور ادامه تحصیل دهند. ادامه تحصیل در این کشورها، جای نگرانی نیست. زیرا این دو کشور امکان ادامه تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه را ارائه می دهند اما باید گفت که اکثر رشته های ارائه شده به زبان انگلیسی دارای شهریه هستند و دانشجویان بین المللی در صورت ادامه تحصیل در این رشته ها باید شهریه دانشگاه را پرداخت کنند.

اگر قصد ادامه تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های آلمان یا فرانسه را دارید، باید به شما بگوییم که شانس شما برای ادامه تحصیل در آلمان بیشتر است. از آنجایی که در مقایسه با دانشگاه های فرانسه، دانشگاه های آلمان دروس انگلیسی بیشتری دارند، بنابراین ورود به دانشگاه های آلمان برای تحصیل به زبان انگلیسی برای شما راحت تر خواهد بود.
 

MOHAJRT...
ما را در سایت MOHAJRT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : SOLMAZ mohajeratbehrkshvr بازدید : 75 تاريخ : جمعه 14 مرداد 1401 ساعت: 20:22

راه های مهاجرت به اسپانیا

متقاضیان می توانند از طریق پنج روش مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت برای سرمایه گذاری، مهاجرت ازدواج و تولد برای اقامت اسپانیا اقدام کنند.

هر کدام از این روش ها شرایط و مدارک مختلفی را می طلبد. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این اطلاعات، راهنمایی و کمک مشاوران مجرب مهاجرت می تواند گزینه مناسبی باشد.


برای کار به اسپانیا مهاجرت کنید

اسپانیا اقتصاد پویا دارد. این کشور به عنوان پنجمین قدرت اقتصادی قاره اروپا شناخته می شود. همین دلیل باعث شده است که مهاجران زیادی از سراسر جهان در اسپانیا ساکن شوند.

در اسپانیا، بسته به آب و هوا، مشاغل مربوط به کشاورزی و تولید مواد غذایی بسیار مهم است.

علاوه بر این، صنعت توریست، تولید صنایعی مانند موتورسازی و کشتی سازی نیز از رونق زیادی در اسپانیا برخوردار است.

چندین نوع ویزا برای مهاجرت کاری به اسپانیا وجود دارد. ویزای کاری طولانی مدت، ویزای کار فصلی، ویزای Au Pair و ویزای کارت آبی اتحادیه اروپا راه هایی برای دریافت مجوز کار در اسپانیا هستند.

قانون کلی برای مهاجرت کاری این است که علاوه بر یکی از ویزاهای ذکر شده در بالا، یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای معتبر اسپانیایی نیز داشته باشید.

علاوه بر این، کارفرما باید برای کارگر خارجی که قصد استخدام آن را دارد درخواست مجوز کار کند.


مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری یکی از ساده ترین راه ها برای اخذ اقامت اسپانیا است.

سرمایه گذاری در اسپانیا به روش های مختلفی امکان پذیر است. با این حال خرید ملک و تامین مالی آن یکی از پرطرفدارترین روش هاست.هر متقاضی با حداقل 500000 یورو می تواند در اسپانیا ملک خریداری کرده و به این کشور مهاجرت کند.

لازم به ذکر است که فردی که می خواهد تابعیت اسپانیا یا اقامت دائم داشته باشد تا مدت معینی قادر به فروش ملک خود نخواهد بود.

از نظر اقتصادی، هر فرد باید حداقل 22000 یورو برای خود و 10000 یورو برای هر یک از اعضای خانواده بپردازد تا بدون داشتن شغل در اسپانیا زندگی کند.


از طریق ازدواج و تولد به اسپانیا مهاجرت کنید

ازدواج با شهروند اسپانیایی یکی از راه های اخذ اقامت این کشور می باشد. اما این روش شرایط و قوانین خاص خود را دارد.

ازدواج با یک فرد اسپانیایی باید رسمی شود.

مدارک رسمی به متقاضی کمک می کند تا برای اقامت اسپانیا خود اقدام کند. لازم به ذکر است که یک فرد اسپانیایی باید دارای شغل و دارایی باشد.

به طور کلی پس از سه سال ازدواج با یک شهروند اسپانیایی می توان اقامت دائم این کشور را دریافت کرد.

چنانچه در مراجع قضایی ثابت شود که این ازدواج صرفا به منظور مهاجرت به اسپانیا بوده است، متقاضی مشمول جریمه سنگین و یا حتی اخراج از این کشور خواهد شد.

برای مهاجرت از طریق تولد، در صورتی که فرزند در اسپانیا از والدینی با ملیت دیگر متولد شده باشد، خانواده باید از دولت اسپانیا درخواست شناسنامه کند که این نیز شرایط خاص خود را دارد.

نکته جالب اینجاست که اسپانیا برای تولد فرزندان به سیستم خون پایبند است. در واقع، یکی از والدین باید شهروند اسپانیایی باشد و دارای نوعی خون اسپانیایی باشد.

MOHAJRT...
ما را در سایت MOHAJRT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : SOLMAZ mohajeratbehrkshvr بازدید : 88 تاريخ : پنجشنبه 13 مرداد 1401 ساعت: 3:51


مهاجرت به اسپانیا از طریق تحصیل

وجود دانشگاه های درجه یک، هزینه های اقتصادی تحصیل در اسپانیا و بعضاً رایگان، امکان کار همزمان با تحصیل، هزینه های پایین زندگی و امکان اخذ اقامت اسپانیا از مزیت هایی است که جوانان زیادی را برای تحصیل در این کشور جذب می کند. اسپانیا.دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه ها و مراکز آموزشی اسپانیا را دارند می توانند از ویزای مربوطه استفاده کنند.

از طرفی همراه داشتن نامه پذیرش از این مراکز الزامی است. از انواع ویزای تحصیلی اسپانیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    ویزای دانشجویی کمتر از سه ماه
    ویزای تحصیلی کوتاه مدت (3 تا 6 ماه)
    ویزای تحصیلی بلند مدت (6 ماه یا بیشتر)

لازم به ذکر است که اکثر دانشگاه های اسپانیا به زبان این کشور تدریس می کنند و در برخی از آنها انگلیسی زبان اصلی تدریس می باشد. بنابراین، داشتن مهارت های زبانی کافی در هر دو زبان برای پذیرش مهم است.

هر دانشجو می تواند در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا در اسپانیا تحصیل کند. پزشکی و داروسازی از جمله رشته های محبوب برای دانشجویان بین المللی است.


شرایط مهاجرت به اسپانیا

همانطور که در بالا ذکر شد، روش های مختلفی برای مهاجرت به اسپانیا و زندگی در این کشور وجود دارد.

هر کدام از آنها شرایط خاصی مانند سن، میزان سرمایه خالص، مدارک قانونی خاص، پیشنهاد کارفرما، سابقه کار یا نامه پذیرش از مراکز آموزشی را می طلبد.

به طور کلی برای درخواست مهاجرت به اسپانیا باید یک پاسپورت معتبر با حداقل 3 ماه اعتبار، چندین عکس پاسپورت، پول کافی برای پرداخت فرم درخواست و ویزای لازم، ویزای معتبر، مدرک اقامت اسپانیا ارائه دهید. و بدون سابقه کیفری

شایان ذکر است تمامی موارد ذکر شده جزء شرایط مهاجرتی اسپانیا بوده و هر فرد باید با توجه به نوع ویزا و روش آن اقدام به تهیه آن نماید.


مزایای مهاجرت به اسپانیا

اسپانیا را می توان مقصد مناسبی برای مهاجران دانست. زیرا هزینه زندگی در آنجا نسبت به سایر کشورهای اروپایی ارزانتر است و فرد می تواند با اقامت در اسپانیا شهروند اروپا شود و از مزایای آن برخوردار شود.علاوه بر این، مردم اغلب از حمایت های ویژه و گاه رایگان اجتماعی و مالی در این کشور بهره مند می شوند.

ارزش پولی یکی دیگر از مزایای مهاجرت به اسپانیا است. کار و کسب درآمد به یورو یا سرمایه گذاری و کسب مزایا به یورو می تواند تاثیر زیادی بر زندگی هر مهاجری داشته باشد.

از طرفی آب و هوای گرم و مدیترانه ای این کشور برای کسانی است که هوای سرد و بارانی را دوست ندارند.

حتی می توان گفت که زمستان های اسپانیا در اکثر شهرهای آن (به جز مناطق کوهستانی) گرم است.
 

MOHAJRT...
ما را در سایت MOHAJRT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : SOLMAZ mohajeratbehrkshvr بازدید : 76 تاريخ : پنجشنبه 13 مرداد 1401 ساعت: 3:51

اخذ اقامت آلمان از طریق تحصیل

آلمان یکی از توسعه یافته ترین و توسعه یافته ترین کشورهای اروپا محسوب می شود که کمترین نرخ بیکاری را دارد و خدمات مفیدی را به شهروندان خود ارائه می دهد. این کشور دارای مراکز علمی و دانشگاه های معروفی است که علاقه مندان زیادی به تحصیل در اروپا را به خود جذب می کند و هر ساله افراد زیادی برای تحصیل در آلمان و ساختن زندگی جدید به این کشور مهاجرت می کنند. دانشگاه های آلمان از سطح علمی بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل در بین مراکز علمی برتر دنیا شناخته می شوند.


مزایای کلی تحصیل در آلمان

سال هاست که تحصیل در آلمان و به طور کلی سیستم دانشگاهی در این کشور برای دانشجویان و دانشجویان آینده دار بسیار مهم بوده و این افراد قصد تحصیل در مقاطع مختلف دانشگاه های این کشور را دارند.

تحصیل در آلمان این فرصت را به شما می دهد تا یک سیستم آموزشی عالی را تجربه کنید. اکثر دانشگاه های فعال این کشور با دانشجویان بین المللی سروکار دارند و افراد زیادی از کشورهای مختلف آلمان را به عنوان محل تحصیل خود انتخاب می کنند. آلمان در اروپا جایگاه ویژه ای دارد و در میانه مرز تجاری قرار دارد و با وجود رکود توانسته است صنعت و تولید اقتصادی خود را به خوبی توسعه دهد. بنابراین دانشجویان پس از اتمام تحصیل دیگر نگران بازار کار نیستند و می توانند در رشته خود مشغول به تحصیل شوند.

آلمان یکی از بهترین کشورهای جهان از نظر تحصیلات عالی است و دانشگاه های این کشور از تمامی استانداردهای بین المللی برخوردار هستند. همچنین دانشگاه های آلمان دارای سه منبع اصلی سرمایه گذاری (دولتی، صنعتی و اتحادیه اروپا) هستند که به این معناست که سیستم آموزشی در این کشور بدون هیچ محدودیتی امکان انجام انواع تحقیقات را دارد.-پول.یکی دیگر از مزایای عالی دانشگاه های آلمان این است که دوره ها به دو زبان آلمانی و انگلیسی تدریس می شود و در حال حاضر بیش از 350 رشته به زبان انگلیسی در سراسر سیستم آموزشی آلمان ارائه می شود.

بر اساس تحقیقات بلومبرگ، آلمان پس از ایالات متحده دومین مقصد محبوب برای مهاجرت است. شرایط بسیار مطلوب برای مهاجرت شهروندان غیراروپایی به آلمان از زمان وضع قانون کارت آبی در آلمان پدیدار شد.

مانند دانشجویان و مهاجران این دسته، شهروندان غیر اروپایی تنها چند گزینه برای مهاجرت به آلمان دارند: مهاجرت به آلمان از طریق مهارت، تحصیل و شایعه در مورد مهاجران و...


شرایط اخذ ویزای تحصیلی آلمان

آلمان برای دانشجویانی که قصد تحصیل در این کشور را دارند انواع ویزا در نظر گرفته است که به شرح زیر می باشد.

    ویزای تحصیلی زبان (Language study visa): این ویزا برای فعالیت های آموزشی است که از 3 ماه تا 1 سال برای شرکت در دوره کوتاه زبان آلمانی استفاده می شود.
    ویزای دانشجویی ویزای دانشجویی: این ویزا برای افرادی است که هنوز تاییدیه پذیرش دانشگاه مورد نظر خود را دریافت نکرده اند.
    ویزای دانشجویی: این ویزا برای دانشجویانی است که در دانشگاه پذیرفته شده اند

اگر در یکی از دانشگاه های آلمان ثبت نام کرده اید، سه ماه قبل از رفتن به این کشور، باید اطمینان حاصل کنید که اداره مهاجرت مقصد شما درخواست و مدارک شما را دریافت کرده است. هنگامی که اداره مهاجرت درخواست شما را پذیرفت، توسط کنسولگری برای شما اجازه اقامت صادر می شود که باید پس از ورود به آلمان، آن را تکمیل و در دانشگاه مربوطه ثبت نام کنید.

 

MOHAJRT...
ما را در سایت MOHAJRT دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : SOLMAZ mohajeratbehrkshvr بازدید : 107 تاريخ : چهارشنبه 12 مرداد 1401 ساعت: 3:44